Mafo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nokia 3230 For to måneder siden slo Nokia på stortromma og trakk sløret av det som skulle være den minste, letteste og rimeligste Symbian-telefonen til dags dato. Nå skal megapiksler og multitasking ut til folket. Vi har prøvd den lille, finske råtassen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Finfin test! Kvaliteten på telefonen må jeg si meg enig i. tror ikke jeg har holdt i en telefon med samme kvalitetsfølelse i noengang. Spillet Agent V var også helt utrolig gøy! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Agent-v spillet ligner på det spillet som også er på SX1, der man skal skyte fluer, kan det stemme? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Blir 3230 etter konfirmasjonen ja Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Fin test til en fin telefon Synd at de ikke kan bruke 'trykk og snakk' enda, fordi walkie talkie er så gøy edit: leif Endret 17. april 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tror nok dette er den mest solide bygde symbian til nå, ble litt forundret over at den fikk terningkast 6 men utvilsomt en bra mobil. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Fin test! Har lyst til å gå tilbake til Symbian OS og kjøpe denne mobilen jeg nå, etter at det finn så bra terningkast og en amobil anbefalling Edit: Mulig jeg har lest over det, men hvordan er batteriet på denne? Hvor lenge holder den ut ved normal bruk? Endret 17. april 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 fint test,skulle bare hatt to høytalere ala motorola så ville det vært den ultimate spill telefonen. Og siden det er nokia så holder jeg meg unna venter på noe bedre. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fin test. Ble av en eller annen grunn nesten frista til å kjøpe den nå. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 For to måneder siden slo Nokia på stortromma og trakk sløret av det som skulle være den minste, letteste og rimeligste Symbian-telefonen til dags dato. To måneder siden november? Rar kalender isåfall. Det var alt jeg hadde å pirke på. Fin test det her. Fin telefon. Synd det er så mye feil med den. Det er ihvertfall inntrykket jeg har fått via forumet her. Lenke til kommentar
andus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Takk for genial test, den avgjorde det. Jeg skal ha denne. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fin test. Bestilte denne forrige uke og var faktisk ganske usikker på hvordan den kommer til å være etter å ha lest testen på dinside. Så denne testen var ganske positiv for min del. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fin test, men hvorfor hadde dere ikke med skikkelige innendørsbilder når dere klaget over kvaliteten på disse? Hvordan var batterilevetiden (mulig jeg overså det i artikkelen), 150 t standby høres jo anske stusselig ut... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 fikk lyst på denne nå virker som et godt kjøp.. men merkelig at når de har stereo radio og så har de ikke stereo mp3 ?? da skulle man jo tro at stereo støtten ligger i hardware og dermed funker på begge.. men det bryr meg lite iom at jeg har en egen mp3 spiller.. Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har denne telefonen.. Det som plager meg, er at det kommer mye støv under skjermen. Da blir skjermen uklar i solskinn Lenke til kommentar
mphones Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har denne telefonen.. Det som plager meg, er at det kommer mye støv under skjermen. Da blir skjermen uklar i solskinn Hvilket minnekort har du?? Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det går ikke ann å gi en mobil 6 og si dette etterpå: Hvis vi skal klage på noe må det være at lyden til Mp3-spilleren ikke holder mål. Hvis dette er uvesentlig for deg så har vi ingen problemer med å anbefale denne modellen. Her får man enkelt og greit mye for pengene. Dette blir helt merkelig. Da kan jeg også legge til kommentarer som dere kan bruke på andre mobiltelefoner senere: Hvis ikke dere trenger kamera og har et godt digitaltkamera hjemme så har vi ingen problemer med å anbefale denne modellen. Terningkast 6 Hvis du liker å lade opp telefonen en gang i timen og syns dette er gøy sport, så har vi ingen problemer med å anbefale denne modellen. Her får du mye igjen for pengene. Terningkast 6. Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg har denne telefonen.. Det som plager meg, er at det kommer mye støv under skjermen. Da blir skjermen uklar i solskinn Hvilket minnekort har du?? Hvor kjøpte du det? Har kjøpt dette minnekortet. Funker fint! Endret 17. april 2005 av kvedno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg