Albert Åberg Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Er ganske fersk og håper noen kan hjelpe meg med følgende. Når jeg skal brenne spill etc. får jeg feilmeldingen "Cannot Read CD". Bruker Adaptec Easy CD Creator 4. Har Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x og en LG Cd-brenner IDE 12x/8x/32x CD-RW. Har også prøvd Nero, der får jeg ingen slik feilmelding, men når jeg skal kjøre den brente CD'en får jeg melding om å sette i korrekt CD. Please hjelp meg!!! Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Det kan høres ut som du prøver å kopiere en kopieringsbeskyttet CD :wink:. Husk at enkelte spill sjekker at det er rett tittel på cden. Derfor er det veldig viktig å skrive inn nøyaktig samme tittel som orginal CDen når du bruker Nero. Ellers er CloneCD det beste programmet for å kopiere CD-er. Det kopierer nemlig cden bit for bit og driter i kopieringsbeskyttelse og TOC-feil. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 CloneCD er jo genialt... Men har da greid å direkte-kopiere møkk-CD'er med Nero5 også? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Det er de med møkk-brennesperre. Resten tar CloneCD seg av. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 CloneCD er bra, men nå har de nye spillene ofte Safedisc2-sperrer og det er det ikke så mange brennere som klarer. Derfor er det lettest å hente en patch/crack og bytte ut denne *.exe-fila med den orginale. Søk litt på nettet på safedisc, så finner du ut om brenneren din klarer dette. Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 har noen peil hva "flushing buffer" betyr fikk nemlig den feilmeldingen sist gang jeg prøvde å brenne med CloneCd har en philips (møkkabrenner) 12x 8x 32x og en creative 48x kjører dual win98se og win2k PS: har greid å brenne får med CloneCD er j****** irritert Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Har selv LG 12x8x32 Brenneren støtter RAW-DAO 96 og RAW+96 (Henholdsvis beste les og skrive mode i CloneCD) Klare å brenne på max hastighet når jeg spiller Unreal Tournament, uten feil. ARVID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå