_lefze_pwns_all Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Topic sier vel det meste.. har tenkt å sette inn en Viper modchip til gamecube... Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) fant denne, noen som har erfaring med denne shoppen? fant også på keycard.no, men der er det dobbelte prisen, hva er lurest av å kjøpe fra utlandet, og i norge? EDIT: legger til denne også... var enda billigere.. lurer også på om det kan bli toll? Endret 16. april 2005 av _lefze_pwns_all Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kjøp den heller hos digistore. Vet at den er rimelig dyr der i forhold til utenlandske nettbutikker, men hvis du får toll på den så blir ikke forskjellen så stor allikevel. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ok...noen som har prøvd å lodde en GC chip her da? og finnes det mange loadere/apps for å kjøre på den? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har lodda inn noen. Største problemet er spesialskruene på Gc'en, hvis du ikke har spesial-bitsen så kommer du til å slite litt med å få åpnet den. Utvalget av apps er heller ikke så stort foreløpig, men det kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Sjekk denne Webshoppen! http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/cat_gamecube.html Dem krysser av for Gave når du bestiller fra dem... Dvs at du slipper toll! (opptill 2000kr) bestillte selv 25 Xbox chipper derfra! Storfornøyd! edit: frakten er DRIT billig! $5 for 0,5 kg! Endret 17. april 2005 av H2H Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 jeg kjøpte min chip på foundmy.com fungerte helt greit, og slapp toll.. han selger også pakker MED gamebits... alternativt kan du jo bare kjøpe en BIC-kulepenn og smelte plasten for å bruke som skrujern.. mange tutoritals på dette på nett ok...noen som har prøvd å lodde en GC chip her da? og finnes det mange loadere/apps for å kjøre på den? skal du ha loadere/apps anbefaler jeg ikke viper, da den kun har internminne på 128kb mens andre chipper kan ha opp til 16mb for mer info om chippene kan du jo se her bios sammenligninger Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvilken chip ansees for å være den beste? Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvilken chip ansees for å være den beste? Kommer ann på hvem du spør. spør du viper-brukere vil de svare viper... spør du qoob brukere, vil de svare qoob men er vaffal de to som er markedsledende Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sjekk denne Webshoppen!http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/cat_gamecube.html Dem krysser av for Gave når du bestiller fra dem... Dvs at du slipper toll! (opptill 2000kr) bestillte selv 25 Xbox chipper derfra! Storfornøyd! edit: frakten er DRIT billig! $5 for 0,5 kg! Digg link Vurderer å bestille Viper chipen herfra samt screwdriver. Fant også denne casen, som rett og slett så snax ut http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/gc-xcmlb.html Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 jeg kjøpte min chip på foundmy.com fungerte helt greit, og slapp toll.. han selger også pakker MED gamebits...alternativt kan du jo bare kjøpe en BIC-kulepenn og smelte plasten for å bruke som skrujern.. mange tutoritals på dette på nett ok...noen som har prøvd å lodde en GC chip her da? og finnes det mange loadere/apps for å kjøre på den? skal du ha loadere/apps anbefaler jeg ikke viper, da den kun har internminne på 128kb mens andre chipper kan ha opp til 16mb for mer info om chippene kan du jo se her bios sammenligninger Er det noen chipper som tilatter loading av homebrew apps via SDLoad enda? Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det noen chipper som tilatter loading av homebrew apps via SDLoad enda? Ut i fra den linken her, er det kun NinjaMod som støtter det: ( NinjaMod) Lenke til kommentar
Specter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) er viper loddefri? Endret 25. mai 2005 av Specter Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 er viper loddefri? Etter som jeg har forstått det så har Viper kun 4 loddepunkter, og lett å installere. Den andre som ble anbefalt har 6??? Correct me if I am wrong.. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Du kan kjøpe gamecube chip til 390 kr i norge HER Endret 25. mai 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå er det vel ikke lov til å reklamere for egen nettbutikk ifølge retningslinjene, Essspen. Hvor ble det forresten av Psp spillene der? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du kan kjøpe gamecube chip til 390 kr i norge HER Kunne heller tenkt meg PRO utgaven av Qoob chipen hvis jeg ville valgt den. 15 MB mer minne til homebrew Butikken du nevner har bare SX utgaven. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) er viper loddefri? Etter som jeg har forstått det så har Viper kun 4 loddepunkter, og lett å installere. Den andre som ble anbefalt har 6??? Correct me if I am wrong.. klarer du å lodde 4 ledninger har du ingen problemer med å lodde flere men uansett: viper = 4 ledninger, 128k rom, serial-port programmer/media qoob = 6 ledninger, 16mb flashrom (pro), usb-port/media/network flashable ninjamod = 7 ledninger, 16mb flashrom, dvd/network programmable Kunne heller tenkt meg PRO utgaven av Qoob chipen hvis jeg ville valgt den. 15 MB mer minne til homebrew wink.gif anbefaler foundmy.com (ikke norsk, men de har god service) Endret 25. mai 2005 av wamp Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Du får viper til 490 HER! Endret 25. mai 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) er viper loddefri? Etter som jeg har forstått det så har Viper kun 4 loddepunkter, og lett å installere. Den andre som ble anbefalt har 6??? Correct me if I am wrong.. klarer du å lodde 4 ledninger har du ingen problemer med å lodde flere men uansett: viper = 4 ledninger, 128k rom, serial-port programmer/media qoob = 6 ledninger, 16mb flashrom (pro), usb-port/media/network flashable ninjamod = 7 ledninger, 16mb flashrom, dvd/network programmable Kunne heller tenkt meg PRO utgaven av Qoob chipen hvis jeg ville valgt den. 15 MB mer minne til homebrew wink.gif anbefaler foundmy.com (ikke norsk, men de har god service) Ble litt usikker nå på valget. Qoob hadde MP3 spiller også, som var litt digg. Men Ninjamod får vel kanskje dette med bios oppdatering.. Likte Ninjamod sin SD-Load mulighet, men dette er vel også en bios sak. Endret 26. mai 2005 av alaruz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå