*F* Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg har tenkt å lage et kabinett til en PC i tre. har ikke PCen enda, men skal finne den på søppelhauen til sommeren skal også ha masse juletrelys inni . men åsen størelse bør jeg ha på kabinettet? Regner med at det er vanlig hovedkort i de. Tegning: _________________________________________ .......................................................................| ../___/|............................................................| /___/..|............................................................| |.....|..|............................................................| |.....|..|_____...................................................| |...*|..|.........|..................................................| |.....|..|.........|..................................................| |.....|../___....|..................................................| |.....|/.......|...|..................................................| ....|...........|....\_______.(H).Høyde.....................| ....|............\__________.(B).Bredde...................| .....\_________________.(L).Lengde....................| ........................................................................| _________________________________________| Hvor lang bør "H" være? Hvor lang bør "B" være? Hvor lang bør "L" være? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Joda, gud være med deg. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Virket som et prosjekt uten noen mål og menining. Men får du det til, og finner du pcer, så bøyer jeg meg for det! Det finnes guider som forklarer en del når det gjelder bygging av tre kabinett på nettet. Mulig her på forumet også. Du må bare søke litt. Bruk litt tid når du først skal gjøre det. Det krever faktisk en del forarbeid og mye tid. Men hvertfall til og begynne med: H: rundt 70 cm L: rundt 60 cm B: rundt 25 cm Feste til hovedkort kan du feks skjære ut av et annet kabinett for og gjøre det enkelt. [OFFTOPIC]Innleggene som dere 2 over meg har lagt inn, begrens sånne er dere snille.[/OFFTOPIC] Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ok skal se om jeg finner noe om trekabinett Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Lag en papirmodell å mål med gammel HW.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Skal på Dynga shøl å finne deler, masse fint der(ny HW+++) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) ja det er mye kult der. har hørt at det ikke er lov å ta harddisker, men greier vel å finne en alikavæl. Tar bare en PC med harddisk når ingen ser på. Åsen farge bør jeg ha på kabinettet? Bør jeg male det? Åsen farge inni? Bør jeg bruke plastikkglass? Endret 17. april 2005 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ta et stygt et, åsså lage du en råtass inni. Ingen som stjeler den heller da. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 blir vel litt dyrt det da. finner ikke de nyeste delene på søpla tror jeg Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 blir vel litt dyrt det da. finner ikke de nyeste delene på søpla tror jeg Nei Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 har PC skal bare lage et kabinett til en får gøy. og det er jo greit med en eXtra PC. Gidder ikke bruke noe serlig Penger på den. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Finn masse stålplater å teip sammen, ''pent'' resultat.... Kanskje det ikke står heller, men kan jo skru platene sammen Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 NEGATIVE: Så/høres ikke ut som noe seriøst prosjekt.... Høres ut som det kom til huet ditt nå at du ville lage et kabinett... POSITIVE: Hvis dette blir bra bøyer jeg meg i støvet for deg.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 har tenkt på prosjektet i non uker nå. finner PCen Til sommeren så tror jeg jeg bygger PCen i ferien eller kansje begynner litt i sløyden p skolen Lenke til kommentar
magio Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kan ikke forvente å finne så mye på dynga, er sikkert mange andre som farer rundt der og plukker deler Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 er ikke så mange her. alle leter bare eller høyttalere å sterioanlegg, men det er en konteiner med elektronikk der og der er det altid non PCer au Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) alle leter bare eller høyttalere å sterioanlegg SAmma her, det er 2 nettingskontainere full av komplette maskiner! (på dynga) Glede meg til å se hva du får til til sommern Endret 17. april 2005 av mini-map Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ja kan sikkert skrive det opp da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå