Gå til innhold

Total War: Har du et problem med Rome Online/Gamespy

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i lengre ergret meg over alle dde inviduelle feila som er når man spiller Rome TW online som bruker Gamespy.

Det jeg syns er rart er at det virker som hver bruker har sine egne forskjellige standard problem. Altså det er noen som opplever mye feil med en ting,

mens andre ikke opplever feil med den tingen, men derimot noe annet som den andre igjen ikke merker i det hele tatt!

Noen eksempler:

Jeg for eksempel: Har to hyppige problem;

1. Når visse personer hoster et game får jeg som regel desynchronised game etter hvert.

2. Hvis jeg hoster et game, må man velge units raskt, ellers blir jeg logget av gamespy.

Det blir jeg nemlig 7-15min etter jeg har hosta og man fortsatt er i velge units fasen... Hvis man derimot og har valgt units raskt nok og spillet starter, har jeg aldri opplevd noen problemer etter dette :) .

Det er også en veldig irriterende ting jeg blir plaget med.

Nemlig skifter-automatisk-units-med-piltaster-problemet, som jeg kaller det,

det går ut på at hvis jeg velger en units og trykker på noen spessielle taster,

f.eks piltastene, vil du merke en annen gruppe, enn den du hadde og det i et rasende tempo, litt vanskelig å forklare i grunn, men det er i allfall veldig vanskelig å spille med... Noe jeg har erfaring med.

Lærte imidlertid av LordZyfex at ved å trykke alt+tab og gå inn igjen er som regel problemet løst.

Blackninja her på forumet har forresten det problemet at det er sjelden vi får spilt noe når han hoster, da enten noen får problemer eller at battle resolution statistikken kommer opp med en gang.

Noen ganger forsvinner games sporløst fra lista.

Et annet problem er at Gamepsy ikke "tør" å være ærlig mot den som har problemet...

Det har f.eks vært flere ganger at alle andre får en melding det står jeg har problemer, mens hos meg står det at det er en av de andre som har det...

Hva synes dere egentlig generalt om at activision valgte gamespy,

tror dere det kunne vært bedre med noen andre?

La diskusjonen starte :w00t: !

TSP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, battle.net er den beste løsningen noen gang. Ikke noe problem eller noe som helst!

EDIT: Savner spesielt ladderen, det vra så genilt med battle.net, og friends list, og alt mulig. Stort sett alt var genialt med battle.net..

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...