remerserr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Du nevner at du hadde 3650 og prøvde E700. Har ikke 3650 Symbian da? Ja, Symbian S60, men det endrer vel ikke på noe i diskusjonen at jeg på den tiden eide bla. 3650? Uansett så tror jeg at vi snart kan konkludere denne tråden som død og stenge den (som svært mange andre Samsung vs. omverdenen tråder), for den har ikke gått verken noe særlig for eller tilbake de siste sidene. Mye luftig og tom argumentasjon. Endret 21. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Du nevner at du hadde 3650 og prøvde E700. Har ikke 3650 Symbian da? Ja, Symbian S60, men det endrer vel ikke på noe i diskusjonen at jeg på den tiden eide bla. 3650? Uansett så tror jeg at vi snart kan konkludere denne tråden som død og stenge den (som svært mange andre Samsung vs. omverdenen tråder), for den har ikke gått verken noe særlig for eller tilbake de siste sidene. Mye luftig og tom argumentasjon. Remerser:Skal være enig med deg der.Ikke mange fornuftige uttalelser med tanke på hva det begynte med.Gøy var det nå alikevel å se alle måter et innlegg kan tolkes på. Endret 21. april 2005 av ->NightHawk<- Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du nevner at du hadde 3650 og prøvde E700. Har ikke 3650 Symbian da? Ja, Symbian S60, men det endrer vel ikke på noe i diskusjonen at jeg på den tiden eide bla. 3650? My point exactly. Du kommer med en uttalelse som ikke tilfører diskusjonen noe som helst, nemlig at du hadde en Symbiantelefon og prøvde en gammel Samsung. Samsung har endret seg med de nyeste modellene, akkurat som de fleste andre endrer seg for hver generasjon. Den jeg mener endrer seg minst er Nokia, som nå ligger et stykke bak de andre både med tanke på brukervennlighet, design og også bak SE, Samsung, LG og Motorola når det gjelder kamera og display. Dette er sett bort ifra Symbiantelefonene da disse er såpass store og spesielle at de ikke konkurrerer på samme nivå som vanlige telefoner (noe heller ikke Qtek 9090 SE P9x0 kan sies å gjøre) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Gammel Samsung? Tror du har stoppet klokka litt, på den tiden var 3650 gammel og feit og Samsung E700 ny og spennende. Det har faktisk noe for diskusjonen å si at jeg henviser hvilken telefon jeg hovedsakelig brukte under den tiden. Tror at 3650 var billigere, men det at den var en Symbian er relativt uvesetentlig, ikke det at jeg nevnte 3650. Dette er en diskusjon angående Samsung og fatter ikke hvorfor du, med fler, gang på gang må trekke inn andre merker, 'angrep' på personer, bagatellisering av utalelser osv. For meg ser det ut som dere rett og slett ikke har noe bedre å komme med. Har iallefall ikke sett noe svar på de punktene, som tross alt gjør at jeg føler sånn for Samsung. Ok, selv om jeg mener at hele poenget med Nokia er usakelig så vil jeg trekke det frem og bruke det mot deg da du (i mine øyne) motsier deg litt: Samsung har endret seg med de nyeste modellene, akkurat som de fleste andre endrer seg for hver generasjon. Ok? Ser at dere har trekt frem særlig D500 som en Samsung revolusjon, vet ikke om jeg vil gå så langt - men en forbedring er den. Den jeg mener endrer seg minst er Nokia, som nå ligger et stykke bak de andre både med tanke på brukervennlighet, design og også bak SE, Samsung, LG og Motorola når det gjelder kamera og display. Dette er sett bort ifra Symbiantelefonene da disse er såpass store og spesielle at de ikke konkurrerer på samme nivå som vanlige telefoner Denne utalelsen oppfatter jeg slik: "Nokia er generelt dårlige, men Symbian telefonene er litt gode." Håper jeg oppfattet den rett. Tar jeg med tidligere utalelser mener du vel noe slikt: "Nokia er generelt dårligere enn andre merker, men symbian telefonene er greie; men derimot er de intet for meg". Tror jeg oppfattet det riktig. Vel til poenget: Skift ut Nokia med Samsung og du har min mening om Samsung. Akkurat som du mener at Nokia er dårlig fordi modellene generelt er dårlige så mener jeg at Samsung er dårlige fordi at alle modeller frem til D500 har vært år bak konkurrentene. (D500 er ikke på nivå den heller, men betydelig nærmere) Endret 21. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Etter ønske fra trådstarter så stenges tråden. ( Jeg er forøvrig enig i begrunnelsen. *Stenges* Endret 21. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg