escariot Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Sitter og laster ned nå, fant bare en 9.3 live-dvd. Er det noen som har fått det ned, og prøvd enda? mvh Escariot Lenke til kommentar
franksun Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hva er forskjellen fra 9.2? Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hva er forskjellen fra 9.2? Nye versjoner av programmer Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen som har prøvd denne? Sitter i Kubuntu, og et storfornøyd. Har prøvd SuSe før, og ble da imponert over brukervennligheten den hadde. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Akkurat prøvd nå. Ser ut som om det har vært vårrengjøring, alt ser litt finere ut enn det gjorde før, og ser at kernel er 2.6.11 etwas. Den fant iallefall skjermkortet mitt (6800 Ultra), men ikke skjermen (Dell 2001FP). Ethernet-kort fant den, og trådløst. Dessverre fulgte ikke ndiswrapper med i liveDVD'n, så jeg kom meg ikke på nett. Synes det så fint ut jeg.. spesielt oppstarten så grym ut. Men jeg aner ikke hvordan man får innstallert f..nskapen fra liveDVD'n, så jeg gadd ikke tulle på så mye. Escariot ps. noen som kan si meg hvorfor forumklokka går feil? den er da vitterlig 2.37? .... foruminnstillinger er et fint dyr... fant det der. Endret 17. april 2005 av escariot Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Akkurat prøvd nå. Ser ut som om det har vært vårrengjøring, alt ser litt finere ut enn det gjorde før, og ser at kernel er 2.6.11 etwas. Den fant iallefall skjermkortet mitt (6800 Ultra), men ikke skjermen (Dell 2001FP). Ethernet-kort fant den, og trådløst. Dessverre fulgte ikke ndiswrapper med i liveDVD'n, så jeg kom meg ikke på nett. Synes det så fint ut jeg.. spesielt oppstarten så grym ut. Men jeg aner ikke hvordan man får innstallert f..nskapen fra liveDVD'n, så jeg gadd ikke tulle på så mye. Escariot ps. noen som kan si meg hvorfor forumklokka går feil? den er da vitterlig 2.37? .... foruminnstillinger er et fint dyr... fant det der. Du kan ikkje installere SuSE frå LiveDVDen. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen som vet når installasjonsversjonen skal slippes? Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tidligere tok det rundt 3-4 måneder fra retail versjonen kom til FTP-installasjonen ble tilgjengelig. Mulig det er annerledes nå som DVD'ene kan lastes ned. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Ellers så går det an å laste det ned på denne torrent-siden. Den er opprettet av knetknight, en forumbruker på forums.linuxiso.org. Og med det som ser ut som hans tillatelse: feel free to spread these around to any other forums and sites you frequent where people might be interested. don't spam'em though, that's not cool. - knetknight så legger jeg den siden her.. mvh Escariot ps. diskusjonen rundt filene kan sees på forums.linuxiso.org -> Suse -> Suse 9.3 release in April. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ellers så går det an å laste det ned på denne torrent-siden. Den er opprettet av knetknight, en forumbruker på forums.linuxiso.org. Og med det som ser ut som hans tillatelse: Er det CD'er eller DVD (på torrenten)? Lenke til kommentar
escariot Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Det er CD'er. Faktisk hele 5 stykker!! Men i den samme tråden som denne linken er hentet fra er det også en mal for hvordan man lager disse 5 CD iso'ene til en DVD. Escariot Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er ikke disse 5 CDene piratkopi av retail versjonen? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 siden at denne har blitt lansert på torrent nettverk før Suse slipper den offisielle versjonen av Suse 9.3 så ville jeg ikke stolt på disse filene. det er vel en grunn til at de venter også (Suse/Novell altså). Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 siden at denne har blitt lansert på torrent nettverk før Suse slipper den offisielle versjonen av Suse 9.3 så ville jeg ikke stolt på disse filene. det er vel en grunn til at de venter også (Suse/Novell altså). Klart de venter så lenge som mulig. De vil jo helst selge flest mulige retailversjoner før de legger ut gratis FTP installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå