øyst1 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Når jeg har overført nye mp3- filer til minnekortet kommer de ikke opp i "library" i windows media player. Jeg må gå via "file explorer" hver eneste gang jeg skal høre en sang. I "library" ligger gamle mp3- filer som jeg har slettet fra minnekortet. Nå har jeg fjernet de, men de nye filene kommer ikke opp der. Jeg overfører mp3- filer via minnekortleser. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Når jeg har overført nye mp3- filer til minnekortet kommer de ikke opp i "library" i windows media player. Jeg må gå via "file explorer" hver eneste gang jeg skal høre en sang. I "library" ligger gamle mp3- filer som jeg har slettet fra minnekortet. Nå har jeg fjernet de, men de nye filene kommer ikke opp der. Jeg overfører mp3- filer via minnekortleser. Noen som vet hva som er galt? hehe.. fant ut hva som var galt. Glemte å trykke på "update library" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) set as ringtone lar deg bruke mp3 som ringetone, samt wma Legg filen i my documents og gå inn i fileexplorer og hold stylusen inne på programmet lenge. Da får du opp ett nytt valg på menyen etter installasjon som heter set as ringtone Husk og ta en soft reset etter installasjonen! EnglishMP3SetRingtone.CAB Endret 16. juni 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Når jeg har overført nye mp3- filer til minnekortet kommer de ikke opp i "library" i windows media player. Jeg må gå via "file explorer" hver eneste gang jeg skal høre en sang. I "library" ligger gamle mp3- filer som jeg har slettet fra minnekortet. Nå har jeg fjernet de, men de nye filene kommer ikke opp der. Jeg overfører mp3- filer via minnekortleser. Noen som vet hva som er galt? hehe.. fant ut hva som var galt. Glemte å trykke på "update library" ser du i programbiten av det jeg har skrevet ser du at pocketmusic er ett godt program til å spille av musikk, burde prøves! Bra du løste det iallefall Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 så det tidligere var noen som lette etter info om internett og activesync over bluetooth. legger ved det nå http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=2417 Lenke til kommentar
krissa Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har denne (eller S110 faktisk) på vei via NewPhone, og lurer bare på en liten sak.. Hvordan er det med lagringsplass? Hvor mye internt, og følger det med minnebrikke? evt. hvor stor? -Krissa Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 er vel sent ute men 64mb internt er det vel og null på minnebrikke Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei, jeg får denne tlf imorgen, å lurte bare på litt hvor er det jeg kan laste ned alle de programmene du viser på første siden i testen? Og hvor kan jeg laste ned spill til den? sånn som Age of Empire ? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 inngen som veit noe? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Søker man på google, finner man det meste. Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvordan får jeg lagt inn rom oppdatering, og språk pakken og slike ting da? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 ROM oppdatering Ingen språk pakke nei. Slike ting? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvordan får jeg lagt det inn på Qteken da? når jeg kobler den i kommer det bare opp att den søker etter driver rutiner, men jeg finner ikke noen driver til den, så hvordan får jeg det over på S100? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 JEg fant det ut, men det skjer noe rart her, for når jeg kobler den i så bare slår den av lyset i displayet.. :O er dette riktig? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Nå gir jeg rett og slett opp, jeg finner ikke noen eller Batterimonitor nedlastning, jeg fikk oppdatert den, men den har fortsatt ikke norsk T9, eller æøå.. noen som kan gi meg en direkte link og forklare hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå