Gå til innhold

Test av Qtek S100

Anbefalte innlegg

Når jeg har overført nye mp3- filer til minnekortet kommer de ikke opp i "library" i windows media player. Jeg må gå via "file explorer" hver eneste gang jeg skal høre en sang. I "library" ligger gamle mp3- filer som jeg har slettet fra minnekortet. Nå har jeg fjernet de, men de nye filene kommer ikke opp der. Jeg overfører mp3- filer via minnekortleser. Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg har overført nye mp3- filer til minnekortet kommer de ikke opp i "library" i windows media player. Jeg må gå via "file explorer" hver eneste gang jeg skal høre en sang. I "library" ligger gamle mp3- filer som jeg har slettet fra minnekortet. Nå har jeg fjernet de, men de nye filene kommer ikke opp der. Jeg overfører mp3- filer via minnekortleser. Noen som vet hva som er galt?

hehe.. fant ut hva som var galt. Glemte å trykke på "update library" :p

Lenke til kommentar

hehe.. fant ut hva som var galt. Glemte å trykke på "update library" :p

ser du i programbiten av det jeg har skrevet ser du at pocketmusic er ett godt program til å spille av musikk, burde prøves!

Bra du løste det iallefall

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...