Admin'c Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Oppdatering: SPB pocket pluss kan få meldingsvarselet til å henge igjen på en måte, løsningen er å gjøre dette: start->settings->system-<spb pocket pluss->close button->feature options->exceptions->add->browse->windows->tmail.exe x deg så ut. Dette minimerer programmet i stedet for å kjøre en force exit og eliminerer derfor problemet. Lenke til kommentar
japasu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kan noen si noe om telefonfunksjonaliteten i S100? Bruker i dag en 8010 og er meget fornøyd, men ønsker å bytte til S100. Er litt skeptisk til phonepadens integrasjon i operativsystemet så det hadde vært fint med litt info om dette. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Kan noen si noe om telefonfunksjonaliteten i S100?Bruker i dag en 8010 og er meget fornøyd, men ønsker å bytte til S100. Er litt skeptisk til phonepadens integrasjon i operativsystemet så det hadde vært fint med litt info om dette. Den fungerer veldig bra til å ringe med. Du trykker på bare den grønne knappen. Da kommer det opp en ringemeny hvor du ser phonepaden. Å trykke inn nummer er faktisk ikke noe problem. Den treffer tallet jeg vil hver eneste gang. Til det synes jeg at phonepaden fungerer glimrende. Til å sende meldinger derimot trives ikke jeg med den, men det har nok mye med at jeg ikke gidder å bli vant til den. Synes enkelt og greit at det der mye lettere å skrive fort på tastaturet. Phonepaden har norsk t9, så med til tilvennning så skal det nok være nokså greit å sende meldinger med den, men jeg personlig foretrekker tastaturet. Jeg har hørt mye dårlig om lyden ved samtaler. Min erfaring hittil er at denne fungerer helt greit. Den er ikke den beste jeg har snakket i, men den er helt midt på treet. En ting jeg lurer på: Hvordan velger man forskjellige meldingstoner? Når jeg legger til en ringelyd, så dukker den opp som valg under ringetoner. Det gjør den derimot ikke som valg av lyd når melding mottas. Endret 30. april 2005 av It's me Lenke til kommentar
japasu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Phonepaden har norsk t9, så med til tilvennning så skal det nok være nokså greit å sende meldinger med den, men jeg personlig foretrekker tastaturet. Er det godt integrert å bruke tastaturet istedenfor eller blir det litt unaturlig å åpne dette. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 En ting jeg lurer på:Hvordan velger man forskjellige meldingstoner? Når jeg legger til en ringelyd, så dukker den opp som valg under ringetoner. Det gjør den derimot ikke som valg av lyd når melding mottas. Du må lage en .wav fil som du skal legge inn i windows mappa. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 eller wma ^^ (fungerer iallefall som ringetone, bruker en nå) for meny som sier sett som ringetone i filbehandling kan du se på denne. EnglishMP3SetRingtone.CAB Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Materialer: Fant ut at foran og bak er det aluminium uten toppen av baksiden som er av plast =) Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 De selger S100 for 1599,- NOK på tele2.no! Har bestemt meg Blir S100 på meg, 1.juni! Da går abb. mitt ut Lenke til kommentar
japasu Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 De selger S100 for 1599,- NOK på tele2.no! Har bestemt meg Blir S100 på meg, 1.juni! Da går abb. mitt ut Jeg finner kun en pris på 2299,- Har du skrevet riktig? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 De selger S100 for 1599,- NOK på tele2.no! Har bestemt meg Blir S100 på meg, 1.juni! Da går abb. mitt ut Jeg finner kun en pris på 2299,- Har du skrevet riktig? Hvis du går inn på bedrift siden så koster det 1599kr. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 De har økt prisen til 1999,- Buhu! http://www.tele2.no/bedrift/nettbutikk/index.cfm Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 I midten av disse er en styretast som det er en skam Qtek ikke har økt avhengigheten av siden de stort sett bare er der for at det skal være litt knapper på mobilen Hva mener du? Kan en ikke bruke navigeringtasten i menyer o.l.? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 I midten av disse er en styretast som det er en skam Qtek ikke har økt avhengigheten av siden de stort sett bare er der for at det skal være litt knapper på mobilen Hva mener du? Kan en ikke bruke navigeringtasten i menyer o.l.? Man kan fullt benytte navigerstasten. Man kan jo benytte den tasten på nesten alt. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 I midten av disse er en styretast som det er en skam Qtek ikke har økt avhengigheten av siden de stort sett bare er der for at det skal være litt knapper på mobilen Hva mener du? Kan en ikke bruke navigeringtasten i menyer o.l.? Man kan fullt benytte navigerstasten. Man kan jo benytte den tasten på nesten alt. Ok. Jeg forstod bare ikke hva han mente med at det var en skam at de ikke hadde utnyttet navigeringstasten bedre. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Mente de fire navigeringstastene ja (og egentlig den i midten). Det eneste jeg bruker dem til er til mp3spilleren og til spill en sjelden gang. Hadde de fått brukt dem skikkelig til å bla i menyer etc (egen tast for startmenyen f.eks. fordi når man først har trykket på skjermen kan man trykke mer, bedre bruk i smsprogram etc) hadde det vært kjempebra. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Rart at hvis man trykker på oppover knappen, går den til høyre (venstre?) i menyen. Har ikke et eksemplar å teste nå... Lenke til kommentar
japasu Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Skjønner ikke problemstillingen her... Jeg synes tastene fungerer veldig greit i de forskjellige menyer og rullgardinlister. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Rart at hvis man trykker på oppover knappen, går den til høyre (venstre?) i menyen. Har ikke et eksemplar å teste nå... riktig det, det er en ting som gjør menyene ubruklige Lenke til kommentar
qtek s100 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er det noen som vet hvordan man endrer lyden til sms? Har nettop fått "maskinen", men jeg får det ikke til. Er forøvrig veldig imponert over denne lille saken Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 start->settings->sounds & notifications->tabben notifications->event -> velg Messaging: New text message->velg lyd i boksen under. Det er mulig at wma går her også men tenker at iallefall midi og wav er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå