Viddi_boy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hei jeg har lyst til å bytte deoder på instrumenter på bilen min , er d vanskelig?? hvorfår jeg kjøpt dæm å er d lovelig??? Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 i stedet for å lage 1000vis av tråder, lag en med alle spørsmåla dine! ja det er lov med dioder i dashen på bilen! dioder.no selger slikt Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Eller for optimalt resultat kjøp hvite/blanke dioder å sett inn slike gjenomsiktige farge ark man bruker forran lyskastere å slikt for å få en faege på instrumentene og en anen på viserene Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 men pass på at diodene ikke har feil spenning, for da går de veeeldig fort Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 men pass på at diodene ikke har feil spenning, for da går de veeeldig fort Når settene er laget for bil så er de jo 12V men uansett et godt poeng, men ikke noe å tenke på hvis man handler på dioder.no, her fremgår det at diodene er bla bla volt Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 www.lsdiodes.com har billige dioder av mange slag. har handlet der selv. butikken er 100% OK lykke til med moddingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå