bonna_forre Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Heisann.. Jeg er på lan også skal jeg få sanger og diverse over fra en pc til min nye pc.. Men jeg finner ikke nettverksstedet(datamaskinen) hans på Mine Nettverkssteder og han finner ikke min!! Hva er galt??? Alle svar mottas med takk Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fortell litt om de to maskinene, så er det enklere å utelukke feil. Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Den ene er en HP t.260.no og den andre er en compaq presario nettopp kjøpt på lefdal! HP maskinen har funnet nettverkssteder når jeg har vært på andre lan, men ikke nå.. Er det noe spesielt som må installerers eller? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er Compaq maskinen og den HP-greiå i samme abeidsgruppe ? En løsning er å installere DC++. Har vært det enkleste på noen LAN jeg har vært på. Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Har lagt inn DC++ på HPen! Hvordan skal jeg bruke det? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Begge maskinene er tilkobla en D-Link switch + interneten er også koblet i den Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er så lenge siden jeg har brukt det programmet, at jeg knapt vet hvordan det funker selv. Prøv her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå