whom Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tanten min som nå har fått seg ny PC til 18000 (gjennom banken og prisen ender opp på 3000 og det før skatten!) holder seg enda til Telenor frisurf ISDN grunnet nesten hele beløpet blir dekket av banken. Men det funker bra, hun ikke har bruk for mer. Kunne egentlig si det samme om pcen, men prisen var så sinnsyk at hun fikk ikke lov til å avslå av meg Anyways på den gamle maskinen var det slik at ved hver oppkobling, kunne en velge om en skulle bruke begge linjene (128 kbps) eller den ene (64). Men nå ved oppkobling, kobler den opp ved begge linjene uten spørsmål, men det er et problem da begge linjene vil være opptatt. Og min kjære Onkel driver med intet annet en kakebestillinger i samme hus, så telefonen går i ett. Noen som vet hva av software som brukes for å kunne velge hastighet ved oppkobling som før? Sikkert et eller annet Telenor greier, men hva? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Noen som vet hva av software som brukes for å kunne velge hastighet ved oppkobling som før? Sikkert et eller annet Telenor greier, men hva?Setter pris på svar! http://www.online.no/cgi-bin/download.cgi?list=tio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå