SiQux Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Her er kid chameleon tråden for oss HARDCORE kid chameleon fans.. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Her er kid chameleon tråden for oss HARDCORE kid chameleon fans.. Haha, dere er mange Hva er Kid Chamelon forresten? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Her er kid chameleon tråden for oss HARDCORE kid chameleon fans.. Haha, dere er mange Hva er Kid Chamelon forresten? !. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Nei... det var litt færre Kid Chameleon fans her enn det jeg trodde... og Kid Chameleon er DET beste Sega megadrive spillet ever!!! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 rart at jeg aldri har spilt dette... har vel 15-20 spill til segaen (som står koblet på tven i stua fortsatt (eller igjen om du vil) ) Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 rart at jeg aldri har spilt dette... har vel 15-20 spill til segaen (som står koblet på tven i stua fortsatt (eller igjen om du vil) ) har du Quackshot a?? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 rart at jeg aldri har spilt dette... har vel 15-20 spill til segaen (som står koblet på tven i stua fortsatt (eller igjen om du vil) ) har du Quackshot a?? Det, hadde jeg før gett. Synes det var vanskeligere Baloo til og med. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) rart at jeg aldri har spilt dette... har vel 15-20 spill til segaen (som står koblet på tven i stua fortsatt (eller igjen om du vil) ) har du Quackshot a?? Det, hadde jeg før gett. Synes det var vanskeligere Baloo til og med. hehe... men litt dumt at dette kom opp her, siden dette er en Kid Chameleon tråd. men det er bare og poste som du vil om hva du vil (innen "old school" konsoll sjangeren) på Hva er DITT favoritt "Old school" konsoll spill? tråden min Endret 21. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 nei, har ikke quackshot heller... Men er det noen som har in-game screens fra kid chameleon da? høres jo artig ut Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Noen som kan forklare hva dette spillet går ut på? Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) nei, har ikke quackshot heller... Men er det noen som har in-game screens fra kid chameleon da? høres jo artig ut Her er det masse flotte in-game bilder... grei review der også.... men However, the lackluster graphics and sound, hindered by the ridiculous length, take it down a notch. Grafikken og lydene er noe av favoritt delen min, med spillet... og lengden på det er jo extrem, og jeg har aldri runna det, men det trekker ikke ned Endret 22. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 oi, ikke prøv å åpne den i firefox engang... da står det bare sega16 over hele skjermen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 oi, ikke prøv å åpne den i firefox engang... da står det bare sega16 over hele skjermen Ja uff, det var jo grusomt Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) oi, ikke prøv å åpne den i firefox engang... da står det bare sega16 over hele skjermen Ja uff, det var jo grusomt hmm... strange får åpne i explorer da, der funker det fint... Endret 23. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg trodde "Kid Chameleon" var en drage jeg Fant fort ut at det ikke var det gitt Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Jeg trodde "Kid Chameleon" var en drage jeg Fant fort ut at det ikke var det gitt hehe... Kid Chameleon er gangsta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå