Gå til innhold

Ny pc....

Anbefalte innlegg

La inn en tråd for ikke så lenge siden om å oppgradere min gamle pc, men nå viser d seg at noen faktisk er villig til å betale 5000 for den gamle skranglekassa.. :smile:

Da blir d vel til at jeg kjøper meg en komplett pc, og da trenger jeg hjelp til å velge. Har et budsjett på ca 10000 kr.

Har allerede bestemt meg for epox hovedkort, samsung pc2700 ram og gainward gf4 ti4200 grafikkort, men trenger hjelp til resten..

Har lurt på dette:

chieftech aliminum miditower

seagate barracuda 80GB

2 stk zalman eller papst 80mm kabinettvifter

Alpha kjøleribbe med 19 db papst vifte

Amd xp 1900

?? cdromdvdrom ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du klarer deg lenge med en dvd spiller.

Pioneer sine spillere har vært bra.

Kjøp deg også et godt skjermkort med tv utgang.

Hva med cd-brenner? plextor har de beste brennerne fremdeles, og de koster ikke allverden lenger. Fint å kunne brenne sin egen musikk eller backup (Norton Ghost ruler)

Lenke til kommentar

cd rom er vel greit d som en økonomisk løsning.. tross alt nede i halle prisen (300kr??) er ikke sikker men.. om du ikke trenger dvd og ikke bryr deg med at den bråker som fy er vel cd-rom helt greit?

vurderte d selv men kom til at d var like greit å kjøpe dvd med d samme... hadde litt peng for en gangskyld=)

Lenke til kommentar

CD-ROM er kjekt å ha, skulle ønske jeg hadde en :sad:

DVD er treigere en CD-ROM, men hvis du skal se DVD så har du jo ikkeno valg!

Edit: jeg ville gått for pioneer dvd, kamerat a meg har en å er kjempefornøyd.

PumpAction

[ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-07-07 01:57 ]

Lenke til kommentar

Var ikke det jeg mente med spørsmåltegnene da..

D var mer for å få anbefalinger på merke osv...

Lei av at cddvd-rom'en bråker så jævlig hver gang jg skal spille et spill som trenger cd eller skal se film.:sad:

Lenke til kommentar

Jeg har en Asus DVD E616 som jeg er veldig fornøyd med. Bråker bare når den starter å spille av DVD/CD, og så er den stille. 5-6 min på å rippe en dvd med cladDVDxp, man kan resette sonetellingen ved å holde inne open og play knappen samtidig ved startup, og slippe dem etter biosen har loadet, og voila.. 5 changes left, ellers kan man skaffe sonefri firmware. Koster ca 600,- :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...