icer Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg lurer på om noen vet hvordan teksten til Sten och Stanley - Jag Vill Vara Din Margaretha går... Skal spille den i band, sangen er jo enkel å spille, men så var det dette med teksten da... Så nå må alle gode makter samle seg og forhåpentligvis komme frem med teksten! takk på forhånd! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du kan jo prøve å søke på letssingit Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 No sånt? hadde vært greit med litt av refrenget =) JAG VILL VARA DIN MARGARETA BARA VARA DIN SKA DU VETA STÃ… DÄR VID DIN DÖRR KÄR SOM ALDRIG FÖRR MEN VÃ…GAR INTE RINGA PULSARNA DOM BRÄNNER SÃ… HETA KÄNNER DU SOM JAG MARGARETA BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR ELLER EJ INGEN VET DET JAG VET EN HEMLIGHET NÃ…GON SOM JAG TYCKER OM HAR GJORT MIG HET KAN JAG HJÄLPA ATT JAG KÄNNER DET SÃ… HÄR JAG VILL VARA DIN MARGARETA BARA VARA DIN SKA DU VETA STÃ… DÄR VID DIN DÖRR KÄR SOM ALDRIG FÖRR MEN VÃ…GAR INTE RINGA PULSARNA DOM BRÄNNER SÃ… HETA KÄNNER DU SOM JAG MARGARETA BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR ELLER EJ OCH JAG GÃ…R HEM IGEN MED DIN BUKETT DET JAG VILL SÄGA DIG ÄR INTE LÄTT KAN INTE HJÄLPA ATT JAG KÄNNER DET SÃ… HÄR JAG VILL VARA DIN MARGARETA BARA VARA DIN SKA DU VETA STÃ… DÄR VID DIN DÖRR KÄR SOM ALDRIG FÖRR MEN VÃ…GAR INTE RINGA PULSARNA DOM BRÄNNER SÃ… HETA KÄNNER DU SOM JAG MARGARETA BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR ELLER EJ BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR ELLER EJ BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR ELLER EJ Lenke til kommentar
icer Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Takk, du er en Gud! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jo takk =) np (håper du skjønner tegnene) Lenke til kommentar
icer Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Fiksa tegnrotet: Sten och Stanley - JAG VILL VARA DIN MARGARETA JAG VILL VARA DIN MARGARETA BARA VARA DIN SKA DU VETA STÃR DÃR VID DIN DÃRR KÃR SOM ALDRIG FÃRR MEN VÃGAR INTE RINGA PULSARNA DOM BRÃNNER SÃ HETA KÃNNER DU SOM JAG MARGARETA BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR, ELLER EJ INGEN VET DET JAG VET EN HEMLIGHET NÃGON SOM JAG TYCKER OM HAR GJORT MIG HET KAN JAG HJÃLPA ATT JAG KÃNNER DET SÃ HÃR JAG VILL VARA DIN MARGARETA BARA VARA DIN SKA DU VETA STÃR DÃR VID DIN DÃRR KÃR SOM ALDRIG FÃRR MEN VÃGAR INTE RINGA PULSARNA DOM BRÃNNER SÃ HETA KÃNNER DU SOM JAG MARGARETA BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR, ELLER EJ OCH JAG GÃR HEM IGEN MED DIN BUKETT DET JAG VILL SÃGA DIG ÃR INTE LÃTT KAN INTE HJÃLPA ATT JAG KÃNNER DET SÃ HÃR JAG VILL VARA DIN MARGARETA BARA VARA DIN SKA DU VETA STÃR DÃR VID DIN DÃRR KÃR SOM ALDRIG FÃRR MEN VÃGAR INTE RINGA PULSARNA DOM BRÃNNER SÃ HETA KÃNNER DU SOM JAG MARGARETA BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR, ELLER EJ BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR ELLER EJ BLICKARNA DU GAV GAV DU DOM SOM SVAR ELLER EJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå