Jann - Ove Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har en qtek med 550 lekewatt, og lurer på om den greier usb spesifikasjonen på 500 mA på 5volt, uten noe annen belastning, uten å sprenges :roll: Skal bruke den til "dedikert" støvsugerpsu Skal lage molex adapter fra molex til usb, slik at jeg kan bruke støvsuger'n jeg kjøpte fra microplex til totalrengjøring av maskina Hvordan skal jeg koble det for å få 5volt fra molex til en avkuttet usb forlengelseskabel? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 I følge spesifikasjonene på den Q-Tecen jeg har liggende i skapet (også 550 lekewatt) så skal den klare 35A kontinuerlig på 5V så 500mA vil ikke være noe problem. Eneste mulighet for at det ikke skal gå må være at den skal ha en minimumsbelastning men det tror jeg ikke skal være noe problem. Minus 5 volt skal den klare 500mA kontinuerlig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 så, hvordan skal jeg koble det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå