mad_arab Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg har sett meg mektig lei på folkene som reklamerer for pyramide spill, og jeg synes dette burde kveles i startfasen. Se til å få fjernet dette ugresset, og slett trådene! *sint* Et eksempel: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=39449&forum=61 [ Denne Melding var redigert av: mad_arab på 2002-07-06 15:18 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 er også et eksempel under søppel (som noen har flytta fra en annen kategori). steng ALT som bare LUKTER pyramide, og mesteparten som lukter gambling (hint: rød bok med navn "norske lover" :wink: ) Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 15:15, mad_arab skrev:Jeg har sett meg mektig lei på folkene som reklamerer for pyramide spill, og jeg synes dette burde kveles i startfasen. Se til å få fjernet dette ugresset, og slett trådene! *sint*Et eksempel:http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=39449&forum=61<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: mad_arab på 2002-07-06 15:18 ]</font> Kan bli litt vanskelig å "kvele" disse pyramide-slaskene. Hvis du ser på postene så ser du at de bare har laget en helt ny konto som kan spre budskapet og bli slettet av moderatorene etterpå. Tenker de satser på en eller annen idiot skal lese en av postene å bli hektet. De kan holde på slik ganske lenge hvis de gidder Lenke til kommentar
airguard Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 fyttef#"%¤"en Dette hører dårlig hjemme her, slutt med det svineriet å plage folk med slikt, dette er stor skam !! pyramidespill er for idioter og ikke skikkelige mennesker Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 15:56, airguard skrev:fyttef#"%¤"en Dette hører dårlig hjemme her, slutt med det svineriet å plage folk med slikt, dette er stor skam !!pyramidespill er for idioter og ikke skikkelige mennesker ikke idioter de som sitter på topp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: sjanten skrev (2002-07-06 15:58): Quote: Den 2002-07-06 15:56, airguard skrev: fyttef#"%¤"en Dette hører dårlig hjemme her, slutt med det svineriet å plage folk med slikt, dette er stor skam !! pyramidespill er for idioter og ikke skikkelige mennesker ikke idioter de som sitter på topp Nei de på toppen er ikke idioter men de andre som er under er. Kjetil Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Det verste er ikke at de er idioter, men at de drar med seg folk ned i møkka. Mange har ruinert seg på slike prosjekter. Når vi lever i en stat som Norge, der individets rettigheter står i sentrum, så bør alle, inkludert de mindre intelligente, beskyttes fra slike svindlere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå