Gå til innhold

Vibrator på sx1 døde

Anbefalte innlegg

Hva kan ha sjedd den funket i morges da den vekket meg men funket ikke da jeg fikk meldinger og telefoner, hjelp.

Jeg har restarta telefonen og jeg har instalert oppdatering på nytt

Endret av kaffi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slikt noe tar jo evigheter. men får vel tenke på det.

og nå funker den nesten den bare holder på hands free'en når den blir dratt ut så påstår telefonen at den er der hehe

Endret av kaffi
Lenke til kommentar
slikt noe tar jo evigheter. men får vel tenke på det.

og nå funker den nesten den bare holder på hands free'en når den blir dratt ut så påstår telefonen at den er der hehe

Normal tid er vel ca 7 dager. Er det forventet å ta lenger tid enn dette har du krav på en lånetelefon med tilsvarende funksjoner.

Lenke til kommentar

Samme skjedde med min sx1. Det jeg til slutt måtte gjøre var å formatere hele telfonen. Høres slit ut, men bare ta backup med sofrwaren som følgte med først, så går det bra. Formatering gjør du ved å holde * og # inne når du slår på telefonen.

Kan ikke garantere at det funker for deg, men det funket for meg!

Lenke til kommentar

virker som den fungerer nå, den må bare lirkes litt til, så er det bare å ungå å få at tilbehør ikke stemmer da må jeg sette på en alarm som ringer å dra den ut når den skal vibrere uten å få den besjeden om at tilbehør ikke passer. det er litt slit men men.

Lenke til kommentar
Normal tid er vel ca 7 dager. Er det forventet å ta lenger tid enn dette har du krav på en lånetelefon med tilsvarende funksjoner.

Tilsvarende funksjoner? Hva er definisjonen på dette?

Spør for å vite i fremtidige situasjoner. La oss si min 7610 skal på service og det antas å ta to uker. Har jeg da krav på en som har tilsvarende funksjoner som kamera med høy oppløsning, en mobil med støtte for avanserte programmer osv? Eller er tilsvarende funksjoner ringing og sms?

Lenke til kommentar

Tilsvarende funksjoner? Hva er definisjonen på dette?

Spør for å vite i fremtidige situasjoner. La oss si min 7610 skal på service og det antas å ta to uker. Har jeg da krav på en som har tilsvarende funksjoner som kamera med høy oppløsning, en mobil med støtte for avanserte programmer osv? Eller er tilsvarende funksjoner ringing og sms?

Forbrukerrådet gjentar seg selv ved å si at dette er så og si nøyaktig like spesifikasjoner.

Alle forstår at dette er et umulig krav. Da er det jo i praksis ikke snakk om utlånstelefon, men omlevering. telefonen mister jo all sin verdi etter at kunde har hatt den og skal vi som forhandler ha de nyeste modellene som utlånstelefon til enhver tid (er snakk om 20-30 utlånstelefoner ute kontinuerlig) går vi konkurs på meget kort tid.

Jeg personlig mener man kun har krav på SMS og ringing. Muligens også et kamera om dette er viktig av spesielle grunner: f.eks jobbsammenheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...