RYB Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg sliter med bossen the end..er det noen som har noen gode tips??? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Løp rundt til du blir skutt, så tar du ut pila! Gå deretter inn og ser på kartet! Der er det mange sirkler... En av de er rød! Der er The End! Så tar du på deg thermal goggles og ser i den retningen som han er i!! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Måtte dø tre ganger før jeg fikk lov til å ta pilla jeg.. Eller var kanskje det at da ble jeg ringt etter over codecen. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Løp rundt til du blir skutt, så tar du ut pila! Gå deretter inn og ser på kartet! Der er det mange sirkler... En av de er rød! Der er The End! Så tar du på deg thermal goggles og ser i den retningen som han er i!! Du får det til å høres så enkelt ut, er det ikke slik at når du ser han så ser han deg også. Prøvde selv terminal goggels men syntes ikke de virket så bra, jeg ble jo fortalt at han var laget av en slags "gele" som var ett med skogen. Men hvis det er så enkelt så burde jeg ikke kvie meg for å runde spillet en gang til. Jeg snek meg rundt til han sovnet og så skøyt jeg han ett par ganger Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det spørs på hvor kamuflert du er også! Og om du beveger deg! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det enkleste er: å save, restarte maskinen uten plate i, stille klokken på ps2 frem noen år, starte spille og Loade. Du kan også skyte ham med snikskytter rifla rett etter den video sekvensen hvor han sitter i en rullestol og volgin nettop har laget noen fine "merker" i veggen. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du kan også skyte ham med snikskytter rifla rett etter den video sekvensen hvor han sitter i en rullestol og volgin nettop har laget noen fine "merker" i veggen. har du prøvd det? jeg klarer det ikke, for en vakt triller ham inn med enn gang.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du må være rask... Og du må også skyte hurtig, gjennom de andre vaktene som står i veien om nødvendig!! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du må være rask... Og du må også skyte hurtig, gjennom de andre vaktene som står i veien om nødvendig!! oh, okey... trudde d ville komme sånn TIME PARADOX..lol Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Gjorde ikke det på meg ihvertfall!! Lenke til kommentar
BigBoss Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du må være rask... Og du må også skyte hurtig, gjennom de andre vaktene som står i veien om nødvendig!! oh, okey... trudde d ville komme sånn TIME PARADOX..lol Du gjør ikke noen større inngrep i fremtiden ved å drepe The End der...! Hvis du skadeskyter han, har han mindre liv å gå på når du møter han i Sokrovenno.. Fyrer du av et par-tre skudd og tar livet av han, (du kan høre hans siste åndedrag og det ene hjulet på vogna hans kommer flyvende og treffer deg!) er det en hel gjeng med GRUer i skogen istedet! Må si at det er om ikke mer moro, for da er det en 3-4 snipere som løper rundt! Det er innmari gøy! Og det er GRU-folk i alle 3 delene av Sokrovenno-skogen...! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du gjør ikke noen større inngrep i fremtiden ved å drepe The End der...! d har du sannelig rett i... Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Finnes nok ingen andre spill hvor du kan drepe bossen før du kommer til han. Å, jeg rett og slett elsker Hideo Kojima Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå