ToppDogg Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hallai alle på forumet! Her for noen dager siden når eg satt og spillte cs 1.6 slo pc'en seg av uten grund. Trodde pc'en var for varm? Fikk tak i noen vifter, med tror du ikke det samme nettopp skjedde? Jo! Noen som har peiling på ka som skjer? Det har jo ikkje skjedd før no. btw: for at eg skulle kunne slå på pc'en igjen, må eg ta inn og ut strømkontakten. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ossen specs har din pc? Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har samme probleme jeg og Jeg trodde bare at datan fikk for lite strømm. Men det er bare min lille teori Lenke til kommentar
z00l Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Her lukter det q-tec strømforsyning lang vei. Ville ha fått lånt meg en annen PSU og teste ut med det. Opplevd det samme. Det var den kraftige Q-tec strømforsyningen som lagde problemet hos meg. Maskinen fungerte utmerket, helt til du f.eks kjørte et spill eller en 3D mark test. -z00l- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det kan være problemet, men det kan være software feil f.eks. i CS som kan sørge for det.. Søk litt med Adware, SpyBot og Norton å se om du blir noe klokere av det! Noe lignende skjedde med meg for 1 år sida, og da var det øedlagt rambrikke.. Ustabil var den også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå