Gå til innhold

Americas Army, kommer ikke videre..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... Dumt!

Da jeg begynte å spille de første treningsbrettene så hadde jeg håpet på å få spille de brettene som er "locked", i singelplayer altså.. Ikke at jeg ikke liker MP men det er gøy med SP også spesielt når jeg så hvor bra dette spillet lå an til å bli etterhvert som jeg fullførte treningen.

Lenke til kommentar

På min slakke maskin klarer jeg knapt å kjøre 800*600, det hakker passe mye. 640*480 klarer jeg ikke å skifte til, selv om jeg redigerer ini-fila.

 

Jeg må innrømme at jeg hadde alvorlige problemer med å klare over 36 treff på den første skyteøvelsen. Om det bare er hos meg at siktet er så forbanna schwært at det dekker alt jeg sikter på, vet jeg ikke.. Er det det hos dere som kjører høye oppløsninger også?

 

PS! Foreløpig rekord på skytebanen er 35 (!) (30 fps @ 800*600)

 

Edit: Ny info:

Hvis du ikke orker å spille deg frem til å unlocke alle banene, kan du enkelt låse dem opp med programmet du finner på http://aapatch.moonfruit.com/. Noen vil nok kalle dette for juks, og det er det :grin:

Menneh...so what?

 

[ Denne Melding var redigert av: atrax1 på 2002-07-10 03:57 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har såvidt vært bortpå spillet, ble avbrutt av et alvorlig anfall av MOHAA MP :smile:, men tilbake til AA.

Ser frem til muligheten for å sette opp private Lan games også..

 

PS! så at manaualen er tigjengelig ... *hint* lese den litt :wink:

 

G.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...