Clintern Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Er nettopp ferdig med "basic combat training" og skal gå løs på infanteri trening, men når jeg trykker "next" så kommer jeg bare tilbake til hovedmenyen. Noen som opplever det samme?? Lenke til kommentar
illenium Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 har samme problem som deg :sad: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Her også. Sikkert likt for alle da? Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Men hva kan det komme av, noen som vet det?? Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 det var noen som sa at etter basic infantry training måtte man spille online. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Dere må på Gamespy for å finne ledig server, Men det er dritfullt overalt, "armyen" skal sette opp flere servere i løpet av dagen Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Hm... Dumt! Da jeg begynte å spille de første treningsbrettene så hadde jeg håpet på å få spille de brettene som er "locked", i singelplayer altså.. Ikke at jeg ikke liker MP men det er gøy med SP også spesielt når jeg så hvor bra dette spillet lå an til å bli etterhvert som jeg fullførte treningen. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 duh, har dere ikke fattet det enda, man må jo seff. spill Mout_McKenna missionen online, det er jo det som er vitsen med teamplay training, det er et vist krav får å bli qualifyied og kunne spille alle de andre mappene Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Noen som har en Trainer/savegame eller vet hvor man finner det? Har lett litt rundt men fant det ikke. Gidder ikke stresse med alle de singel-player missionene når jeg bare skal spille på lan likevel. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg kan ikke huske å ha sett noen singleplayer muligheter, foruten treningen. Ellers så er spillet bra, men vel mye lagging i multiplayer. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 På min slakke maskin klarer jeg knapt å kjøre 800*600, det hakker passe mye. 640*480 klarer jeg ikke å skifte til, selv om jeg redigerer ini-fila. Jeg må innrømme at jeg hadde alvorlige problemer med å klare over 36 treff på den første skyteøvelsen. Om det bare er hos meg at siktet er så forbanna schwært at det dekker alt jeg sikter på, vet jeg ikke.. Er det det hos dere som kjører høye oppløsninger også? PS! Foreløpig rekord på skytebanen er 35 (!) (30 fps @ 800*600) Edit: Ny info: Hvis du ikke orker å spille deg frem til å unlocke alle banene, kan du enkelt låse dem opp med programmet du finner på http://aapatch.moonfruit.com/. Noen vil nok kalle dette for juks, og det er det Menneh...so what? [ Denne Melding var redigert av: atrax1 på 2002-07-10 03:57 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Det har kommet patch til AA, og nå kommer jeg meg endelig inn på servere........ Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Dere må bruke "The all seeing eye" istedet for Game Spy! Den funker mye bedre!!! Lenke til kommentar
n35h4u6 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 AA:Recon er et veldig bra spill når teamplayet med andre funker. Jeg synes det overgår mange militær simulatorer ute på markedet nå. Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har såvidt vært bortpå spillet, ble avbrutt av et alvorlig anfall av MOHAA MP :smile:, men tilbake til AA. Ser frem til muligheten for å sette opp private Lan games også.. PS! så at manaualen er tigjengelig ... *hint* lese den litt :wink: G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå