Johhny Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei alle sammen! Jeg har i lengre tid ønsket å utvikle en Mobil/PDA side som kan bli akksesert via mobil og PDA . Jeg har gjort litt research litt rundt dette og har funnet ut at det er noen fare momenter som bør tas hensyns til. Jeg hadde vært veldig takknemlig om dere kunne gitt meg noen tips på hvilke fare momenter jeg bør se opp for og eventuelle forhånds vurderinger jeg bør ta. som f.eks Hvilke fare momenter bør en ta hensysn til når mobil / PDA sider utvikles. Er det noen linker som kan hjelpe meg å finne disse fare momenter Fordeler og ulemper med slike sider? +++ Takker for alle svar. God Helg Johnny Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg