Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Jeg har flere ganger bestillt fra komplett.no og fått varen(e) innen en hvis tid. Alt fra 2 dager til 1 uke. Hvor lang tid skal det egentlig ta før man får det man har bestillt? EDIT: Alt var feilposta, så jeg bare skrev noe... Endret 16. april 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dette kommer an på flere faktorer: - Når på dagen du bestiller, hvis du bestiller tidlig er det mest sannsynlig sent samme dag. - Om varen er på lager - Posten AS! - Individuelle sakers behandlingstid, noen ganger er man heldig andre dag er ikke. Dette kommer jo også an på hvor mange andre kunder som bestiller samtidig. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Rett som jonas sier, men vil bare påpeke at det er posten som bruker lengst tid. Så husk at det går ikke så fort med posten overalt i helgene. Så kommer det an på hva man bestiller, om det sendes som servicepakke eller kan sendes som brevpost. Og såklart, hvor i landet du bor og hvor mange post-terminaler pakken må innom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Rett som jonas sier, men vil bare påpeke at det er posten som bruker lengst tid. Så husk at det går ikke så fort med posten overalt i helgene. Så kommer det an på hva man bestiller, om det sendes som servicepakke eller kan sendes som brevpost. Og såklart, hvor i landet du bor og hvor mange post-terminaler pakken må innom. Ok, det er altså posten som bærer det meste av skylda hvis jeg får pakken sent. -Takk for svar- Lenke til kommentar
Ags Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg bestilte en mp3 spiller fra komplett ikke for så veldig lenge siden, jeg bestilte den tidlig på dagen så de sendte det samme dag. Men 4 dager hadde den fortsatt ikke kommet da gikk jeg inn på posten.no og der stod det at de ikke viste hvor mp3 spilleren var. Så de hadde bokstavelig talt mistet den. Etter at jeg hadde tatt kontakt med posten, brukte de noen dager for å finne den. Så til slutt fikk jeg den etter 3 uker med venting. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Rett som jonas sier, men vil bare påpeke at det er posten som bruker lengst tid. Så husk at det går ikke så fort med posten overalt i helgene. Så kommer det an på hva man bestiller, om det sendes som servicepakke eller kan sendes som brevpost. Og såklart, hvor i landet du bor og hvor mange post-terminaler pakken må innom. Ok, det er altså posten som bærer det meste av skylda hvis jeg får pakken sent. -Takk for svar- Jepp, de fleste nettbutikker er ganske raske til å sende ut varer. Posten derimot er rimelig treige. Jeg bor rett utenfor Bergem, Fana. Vanligvis bruker Posten to-tre dager på å sende pakken til omlastningsterminalen i Bergen sentrum. Der kommer den inn kl 10.11 på morgenen. Allikevel sender de den ikke ut til mitt postkontor før dagen etter De klarer altså å bruke en hel dag å sende pakken 1 mil... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tenk så dumt å bestille noe fra komplett.no som du bare "må" ha for at et LAN skal kunne arrangeres. -Så får du det ikke fordi posten er for treig. Når jeg hadde bestil ny PC fra komplett.no greide posten å rote den vekk. Det endte opp med at jeg måtte kjøre til post terminalen der den sist var sett, for og leite etter den. Fant den til slutt. Fikk desuten en omvisning sammtidig. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå