Gå til innhold

Canon PowerShot S40 - Overføring til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også s40 med 128 mb minnekort fra apacer. Meget fornøyd med kameraet. Anbefaler deg å kjøpe ekstra batteri, s40 sluker batteri!!!

Skal du jobbe mye med kameraet tilkoplet pc så ville jeg investert i et adapterkit ACK 700.

Alt dette koster mellom 700-900 pr del.'

mvh

rbhelle

Lenke til kommentar

Jeg har hatt kameraet i snart 2 mnd. Det er virkelig bra, og det eneste jeg har kjøpt av ekstrautstyr til nå er en ekstra minnebrikke på 64 MB og en CF-kort-leser. Dersom du har en kortleser går overføringa av bilder fortere, og du slipper å kjøpe nytt batteri. Kjøp den fra itbutikken eller flexi-data for om lag 400 kr.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-08 20:05, rbhelle skrev:

Jeg har også s40 med 128 mb minnekort fra apacer. Meget fornøyd med kameraet. Anbefaler deg å kjøpe ekstra batteri, s40 sluker batteri!!!

Finnes det batterier med større kapasitet? eller får man bare kjøpt standard-batteri?

Lenke til kommentar

Finnes ikke større batteri å få, nei. Synest kapasiteten er bra jeg, så lenge man er bevisst og slår av LCD-skjermen ved vanlig fotografering. S40 har faktisk fått skryt i testene for godkjent kapasitet. Er verre på S30'en. Men jeg også anbefaler deg å kjøpe en kortleser i tillegg, fordi kameraet må stå på under vanlig nedlasting. Er i tillegg raskere, og du har tilgang til bildene på brikken når som helst.

Lenke til kommentar

Vi har vel hatt S40 i litt over en måned nå. Alle som ser bildene (ubehandlet fra kameraet) er veldig imponerte, og flere snakker om å kjøpe samme kamera. Vi er veldig godt fornøyde så langt.

Vi kjøpte et ekstra batteri, et simpletech 256mb cf-kort og en simpletech ucf-100 kortleser. Kortleseren var kjempesmart, og ekstrabatteriet var vi veldig glade for å ha med på ferie og i bryllup. Kjøp et stort cf-kort - det angrer du ikke på!

Lykke til!

Per

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...