denethon Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Hvis jeg kjøper et S40/S30 kamera til 6,748kr hos komplett.no, vil da alt nødvendig utstyr for overføring til PC følge med, eller må jeg kjøpe en dockingstasjon el.l. i tilleg? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Alt du trenger følger med. Det eneste du bør vurdere å kjøpe i tillegg er en større minnebrikke. MLW [ endret av mlwirak den 2002-07-06 18:04 ] Lenke til kommentar
lobster Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Så lenge du har USB inngang på PC'n........... Lenke til kommentar
denethon Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Takk for enkelt og greit svar ;D Har du/dere s40 selv? er du/dere fornøyd med det? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hatt S-40 i to uker nå og er strålende fornøyd. Kjøpte det hos MPX.no og er veldig fornøyd med servicen de har. Nå skal jeg bestille meg undervannshus og ekstra batteri.. Lykke til med kjøpet :wink: Lenke til kommentar
rbhelle Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg har også s40 med 128 mb minnekort fra apacer. Meget fornøyd med kameraet. Anbefaler deg å kjøpe ekstra batteri, s40 sluker batteri!!! Skal du jobbe mye med kameraet tilkoplet pc så ville jeg investert i et adapterkit ACK 700. Alt dette koster mellom 700-900 pr del.' mvh rbhelle Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg har hatt kameraet i snart 2 mnd. Det er virkelig bra, og det eneste jeg har kjøpt av ekstrautstyr til nå er en ekstra minnebrikke på 64 MB og en CF-kort-leser. Dersom du har en kortleser går overføringa av bilder fortere, og du slipper å kjøpe nytt batteri. Kjøp den fra itbutikken eller flexi-data for om lag 400 kr. Lykke til! Lenke til kommentar
denethon Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 20:05, rbhelle skrev:Jeg har også s40 med 128 mb minnekort fra apacer. Meget fornøyd med kameraet. Anbefaler deg å kjøpe ekstra batteri, s40 sluker batteri!!! Finnes det batterier med større kapasitet? eller får man bare kjøpt standard-batteri? Lenke til kommentar
Bjørn E Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Finnes ikke større batteri å få, nei. Synest kapasiteten er bra jeg, så lenge man er bevisst og slår av LCD-skjermen ved vanlig fotografering. S40 har faktisk fått skryt i testene for godkjent kapasitet. Er verre på S30'en. Men jeg også anbefaler deg å kjøpe en kortleser i tillegg, fordi kameraet må stå på under vanlig nedlasting. Er i tillegg raskere, og du har tilgang til bildene på brikken når som helst. Lenke til kommentar
per12 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Vi har vel hatt S40 i litt over en måned nå. Alle som ser bildene (ubehandlet fra kameraet) er veldig imponerte, og flere snakker om å kjøpe samme kamera. Vi er veldig godt fornøyde så langt. Vi kjøpte et ekstra batteri, et simpletech 256mb cf-kort og en simpletech ucf-100 kortleser. Kortleseren var kjempesmart, og ekstrabatteriet var vi veldig glade for å ha med på ferie og i bryllup. Kjøp et stort cf-kort - det angrer du ikke på! Lykke til! Per Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå