Strategery Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Noen som vet hvor jeg kan laste ned codecs til WMP? (Windows Media Player) Endret 16. april 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Og hvis det er noe som ikke funker, er det bare å bruke WMP Classic (som følger med). Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Her finner du en nyere utgave av K-Lite Mega Codec Pack. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Codec'ene er så rare, jeg skjønner ikke hvordan jeg kan bruke dem. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du laster ned en .exe fil, installerer denne og vips skal det fungere. Er ikke stort mer komplisert enn det? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Du laster ned en .exe fil, installerer denne og vips skal det fungere. Er ikke stort mer komplisert enn det? men skal ikke codecs'ene åpne lukkede dører i WMP? F.eks at den kan spille av avi.? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg skjønner ikke helt hva det er du spør om. Men jo, et codec gir f. eks. WMP muligheten til å spille av filer den tidligere ikke klarte. Noe av greia med k-lite mega code pack er at denne kommer med en alternativ spiller (WMP classic) og legger inn det du trenger for at så og si alle videofiler blir kompatibelt med dette programmet. Du slipper derfor å legge inn quicktime, real player osv., alt fungerer i en spiller. Har du installert programmet? I så fall skal det fungere, både i WMP 10 og WMP classic (i alle fall når det gjelder .avi filer). Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Jeg skjønner ikke helt hva det er du spør om. Men jo, et codec gir f. eks. WMP muligheten til å spille av filer den tidligere ikke klarte. Noe av greia med k-lite mega code pack er at denne kommer med en alternativ spiller (WMP classic) og legger inn det du trenger for at så og si alle videofiler blir kompatibelt med dette programmet. Du slipper derfor å legge inn quicktime, real player osv., alt fungerer i en spiller. Har du installert programmet? I så fall skal det fungere, både i WMP 10 og WMP classic (i alle fall når det gjelder .avi filer). Ok, jeg misforsto litt. Takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå