VegardStr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ka noen forklare meg forskellen på sunbeam og neon lys, siden beam er mye billigere? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBB10 (til Rikky, vet at dette er feilpostet, men gidd ikke å registrere meg på et annet forum for å få ett svar, og hvis det er feilpostet kan du flytte det istede for å stenge det?) håper på svar. haster, skal bestille etterpå Lenke til kommentar
axxls Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 sikkert fordi du trenger i tillegg den kiten... det der er sikkert bare lampa.. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du la opp et annet innlegg ja, er vel bare det at sun beam er annet merke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Altså, du er automatisk registrert på hw.no, gamer.no, programmer.no, overklokking.no, og amobil.no.... Så hvorfor i helvete ikke gidde å bruke 10 sekunder på å loggeg deg inn der...... *hat* Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) prøvde, men virket ikke, hvis du mener http://forum.begin.no/index.php?showforum=226 som Rikky sa at eg skulle bruke EDIT: Ok gløm det, virket, men fant ingen svar der, så hvorfor ikke bare skrive det her? Endret 16. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 men hva er best av neon og sun beam? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kald katode er best. mye lengre holdbarhet. så velg det som er kald katode, ikke neon Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 er det bare at det holder lenger? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 det er jo mye billigere, så noe må jo neon være bedre med Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Trur sun beam har kvalitet, i seg selv. Endret 17. april 2005 av arian Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) ??? vifter? dette er snakk om lys, eller e eg helt på bær tur? sunbeam er jo mye billigere, så noe må jo neon være bedre med... Endret 17. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Forsellen mellom neon og katode, er egentlig nesten ingeen ting. Katode lyser litt sterkere enn neon, og pris. Men husk: kjøper du katode, må du også ha en liten boks (kit). EDIT: Tror neon er dyrere fordi det er neon i røret (har en anelse av at neon er dyrt). Det lyser når det kommer strøm i neonet. Katode veit jeg ikke hvordan fungerer. Endret 17. april 2005 av danielsn Lenke til kommentar
duudee Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Husk på at med den katoden du linke til trenger du inverter kitt også. Det er KUN katode. Inverter kitt koster 49,- det også.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) så det vil si det at Neon med neon så fålger det med alt , og med katode så må eg ha en slags kit? vil dere anbefale Neon eller Katode? Endret 17. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Kald katode-rør er noe mindre enn neon-rør, og har ikke mulighet for de samme fargemønstrene. Personlig synes jeg at kalde katoder bør brukes til å lyse opp ting (gjemme dem vekk i kabinettet), mens neonrør blir dekorative i seg selv. Selv har jeg 3x30 cm kald katode blacklights, og det tar seg svært godt ut med vannkjølingen min når mørket senker seg over et dataparty. Og ja, Sunbeam er bare en produsent... Edit: for kald katode trenger man en inverter i tillegg, som kan drive 2 rør, mens dette følger med neonlys. Endret 17. april 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg ville vært litt obs på å kjøpe subbeam inverter.. de 2 siste jeg hadde smelta med 1 mnd. mellomrom.. Og det er skummelt når det skjer. Men det e rsunbeam sine katoder som er best av katodene Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kald katode-rør er noe mindre enn neon-rør Mine neonrør er tynnere enn katodene mine;) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg