Gå til innhold

Enda fler Xp pro problemer!!! HJEEELP!!!

Anbefalte innlegg

Heisann!!!

Jeg har hatt XP i snart 3 mnd. Og hver gang jeg starta datan, kom det en blå bakgrunn, med oversikt og bilde over alle bruker kontiene. Men nå har det pluttselig blitt svart også dukker det opp et lite vindu der jeg skal skrive inn brukerid og passord!!! KRISE!!!

Hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner en med samme problem. Den opprinnelige påloggingsrutinen hadde blitt deaktivert av en eller annen fildelingstjeneste som han hadde installert. Ved forsøk på å forandre påloggingsmetoden under "brukere" i kontrollpanelet, kom det opp at et program måtte fjernes for å få satt det opp slik det var. Husker ikke navnet på programmet, men mener å huske at han hadde Kazaa installert...uten at det skal få skylden.

Prøv å endre måten man logger på, så kommer det kanskje opp en melding slik som hos kjenningen min...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-06 14:51, agamemnon skrev:

Du har forandret påloggingsmåten i xp, fiks det i kontrollpanel - user accounts. Linux er mye verre for deg som ikke forstår xp engang. mye mer commando basert, ikke noe for en som sliter med å logge seg inn i xp... =)

Fiksa nu ja... Vil ikke ha linux, det er mye saker linux ikke støtter er det ikke det? Jeg skumma innom user accounts, men så ikke etter påloggingsmåten, tenkte det var noe feil med program deling saker å ting... Fordi dette skjedde rett etter jeg skrudde på Filesharing saker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...