Sweet Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Hey =) jeg har en 60 gig harddisk , vet ikke hvilket merke det er. men det er noe alvorlig galt med den. den nåla som leser inni lissom, den går først inn til midten, så leser den, så skal den ut til enden av "spindelen' lissom ,men da stopper den ikke. så den slår i veggen. er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette eller? =) *desperat* MvH Sweet Endret 16. april 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tviler på at du kan gjøre så veldig mye med det, grunnen til den bråker er vel så si at den jobber. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 om du kommer inn på disken, ta backup av alt du vil ta vare på. Er ikke så mye å gjøre med den nei! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 faen,,, ,=( *hulke hyyyl snufs* jeg får jo ikke åpnet disken en gang, i utforsker eller noenting *snufse* jaja, får ta en tur til komplett da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå