thbor Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei, Jeg har et problem med min bærbare pc. Når jeg skal ut på internett så får jeg bare opp siden kan ikke vises. Msn funker fint på maskinen. De andre maskinene i nettverket funker fint og har ikke problemer med internett eller msn. Pc'en har ikke vært slik før men det skjedde i går kveld, og siden har jeg ikke fått opp noen sider på internett. Er det noen som vet hva som kan være galt? -Thomas- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hvis du har service pack 2..? kan du jo kanskje høyreklikke på tilkoblinga og trykke på "reparer".. veit ikke om det hjelper, men det skader vel ikke å prøve... Lenke til kommentar
thbor Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Takk for raskt svar, nei har ikke servicepack 2 enda. har ikke dette på de andre maskinene heller. Har prøvd å reparere men det hjelper ikke. Har fortsatt bare msn pålogget og ikke noe internett sider som vil funke -Thomas- Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har jeg forstått det riktig?: Du får logget på msn, men får ikke brukt Internet Explorer?? Eller er det andre nettlesere du har prøvd på? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvilken antivirus bruker du? Lenke til kommentar
thbor Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Har jeg forstått det riktig?: Du får logget på msn, men får ikke brukt Internet Explorer?? Eller er det andre nettlesere du har prøvd på? Ja det stemmer det. Msn funker som bare det den. Men når jeg prøver å gå inn på internett med explorer så får jeg siden kan ikke vises. Har også prøvd opera. Hvilken antivirus bruker du? Bruker Panda 2005 Titanium -Thomas- Endret 16. april 2005 av thbor Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har du sjekket at det ikke er satt opp til at du skal bruke proxy i IE? Hvis maskinen din har brukt en proxy, og denne blir borte, får du en slik feil. Let under=>Verktøy =>alternativer => tilkoblinger =>LAN. Det skal til vanlig IKKE være satt opp noen proxy på maskinen din. Lenke til kommentar
thbor Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Dette er satt opp på alle maskinene siden upc krever proxy. Men det har funket fint helt til i går og de andre maskinene på nettverket får opp nettsider og msn de. -Thomas- Endret 16. april 2005 av thbor Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nei det jeg vet er at en kompis av meg som da kjører Norton -03, med en feil blokket IE eller noe slikt. Det kan jo hende at det er viruskontrollern som gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå