Flens Vrangnæs Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dette må bli bra! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hausmania er ett utrolig bra sted! Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Hausmania er ett utrolig bra sted! Helt riktig. Bare de har litt fornftige DJ'er, så blir dette dritbra! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Det der hørtes helt utrolig fett ut, bare synd jeg er i Bergen. Hvorfor er det forresten slik at alt det kule skjer andre steder enn i Bergen, vi har ingenting gøyt her. Lykke til til dere som skal da Endret 16. april 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Det er jo masse fett som skjer i bergen, men kanskje ikke så mye psy? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er ikke store greiene vi har her, annet enn en del bra rock. Elektronisk musikk er det lite av (hvertfall innenfor de kategoriene jeg hører på). Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Er det ikke mye fett på miles ahead og opera? (hvis de eksisterer, en stund siden jeg har gjestet Bergen er jeg redd) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Joda, helt flotte plasser der. Problemet er at jeg er atten om et par uker, så det er en del år til jeg får komme inn på de stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå