Gå til innhold

Utrolig historie om komplett!

Anbefalte innlegg

Det gamle minnet mitt kjørte i 400mhz cl2 og jeg kjøpte nyaktig den samme 400mhz cl2 men bare 512mb ram fungerte i den instillingen. Begge fungerte i 333mhz og cl2.5.

Egentlig er de to minnene lagd for 400mhz og cl2 så det burde egentlig ikke være et problem å kjøre det i den instillingen. Men siden jeg har et litt eldre cpu (amd xp 2800+)

kan bare minnet jobbe sammen i 333mhz og cl2.5. Litt merklig synes jeg da.

Vel ! Det finnes ikke AMD CPU på XP 2800 som kjører 200/400Mhz FSB(DDR) som default(synkront) uten overklokking så det så...

166/333 er default.

Kan jeg få HK specs. please ?

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt et MSI KT6 Delta LSR + at noen venner har samme korte som deg. Vi alle har hatt en del problemer med enkelte brikker som vi har kjørt to av, og flere ganger funker ikke begge i det hele tatt ilag, eller bare en vil funke. Men etter BIOS-update har dette/disse problemene latt seg nesten løse helt. Og vi har også måtte ha kjørt med 333MHz med to brikker, ellers så restartet maskinene seg under tester osv.

Solgte nettopp 2xGeil brikker til en venn med samme kortet, og samme problemet oppstod hos han der ingen av brikkene ville virke sammen, men til slutt lot dette seg gjøre, og med 400MHz, men ytelsen var ikke på topp, selv om brikkene funket supert i en annen PC.

Så tror det ikke er bare du som har eller har hatt dette problemet med MSI KT6-kortene!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt logikken til komplett. Det å reinnstallere windows hjelper som oftest lite for å få biosen til å finne ekstra ram, men hva vet jeg om det er komplett som er de profesjonelle her.

Det er helt riktig. Det var ikke spyware/windows som gjorde slik at bare 512MB ble detektert. Dette er 100% sikkert en bios ting.

Så hvis det er reinstallasjon/spyware removal du skal betale for er det galt. ( i mine øyne )

Da det ikke var dette som var grunden til at den ble sendt inn.

Mvh/Willy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...