sablabra Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har gjort ferdig jewelen av 2mm plexiglass nå . Ble ferdig i går egentlig men . Jeg er litt skuffet, siden det er helt gjennomsiktig så ser man bare ned på den grå dvd-romen. Dessuten sprer ikke lyset seg så bra da. Så det jeg har tenkt på er å pusse hele plexiglasset slik at det blir en slags "frosty" look. Men jeg vet ikke hvor bra dette funker . Vil ikke ende opp med noe stygt. Noen erfaringer? Byttet det eject lyset med blått lys i stedet for, og det ble fin fint Lenke til kommentar
Modbox Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du pusser plexi'n for å få frosty look blir det pent å få lysene inn på siden av plexi plata. Da får du klart blått lys + at lyset vil fremheve frostingen Gleder meg til å få se bilder Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Få se bilder! Børst undersiden av jewelen også sett inn noen blåe led's Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 back again folkz Men nå har jeg lata i ørten dager, og jeg finner fortsatt ikke kabelen til kamera mitt. I tillegg så har enkelte lys på xboxen sluttet å funke, noe jeg ikke har mulighet til å få gjort noe speisielt med pga. tid og penger :S sry. men skal gjøre mitt beste for å få på plass noen bilder i en senere tid Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tror jeg må kjøpe noe finere sandpapir først da . Har bare 240 nå, og da blir det for ripete tror jeg... Lenke til kommentar
Modbox Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har brukt vannslipepapir i kornstørelse 320 med meget godt resultat:D Venter spent på bilder Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har brukt vannslipepapir i kornstørelse 320 med meget godt resultat:D Venter spent på bilder Har du noen link til lignende papir? Må kjøpe noe... Skal legge ut bilder ja Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Byggevareforretninger, TESS og andre butikker har ganske sikkert papir i diverse størrelse. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Pusset med 240 nå jeg, og resultatet ble i og for seg greit det, men jeg ser fortsatt fint igjennom . Vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å gjøre den enda mer frosty jeg...? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Puss med finere papir, så blir det bedre. Prøv med 400-600-800, så blir det nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå