Ustedalen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Vurderer å muligens ta meg et utvekslingsstudent år i USA skoleåret 06-07. Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jada Jeg er utvekslings student i wisconsin naa, og det har absolutt vaert det beste aaret i mitt liv. kan ambefale det paa det varmeste! Sok etter utveksling paa forumet for aa finne noen andre traader hvor jeg har skrevet litt mer. Se ogsaa paa http://www.aspect.no - dem jeg reiste til usa med http://blogg.grindhaug.org/ - bloggen min hvor jeg skriver om alt mulig som skjer over her i usa. Det er en opplevelse for livet, og du bor ikke gaa glipp av det vist du har sjansen til aa reise! send meg gjaerne en mail vist du lurer paa noe.. #epost fjernet# Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Vurderte selv å ta andreåret vgs i USA. Dette ble dessverre ikke noe av da det viste seg at jeg muligens ikke kunne begynne på vkII etterpå. Dette fordi jeg går på idrettslinja. I tillegg har vi mye spesielle fag jeg måtte ha studert ved siden. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Har virkelig lyst til dette Vet noen om det går ann å ta ett sånt år hvis man går media og kommunikasjon? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har virkelig lyst til dette Vet noen om det går ann å ta ett sånt år hvis man går media og kommunikasjon? Går ikke. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Har virkelig lyst til dette Vet noen om det går ann å ta ett sånt år hvis man går media og kommunikasjon? Går ikke. Sikker? 100% sikker? hmm, det er jo ikke sikkert jeg kommer inn på media da, så da blir de allmenn. Men hvis jeg kommer inn på media, er det da ingen muligheter for det? Er det muligheter for å takke nei til meida og ja til allmenn selv om at jeg har MK på første og AM på andre? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Har funnet ut at man kan dra uannsett linja, men med noen linjer må man kanskje ta året om igjen. Er ikke særlig glad i skolen, men jeg tror det er vært det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå