Swoofah Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Interresant.. eng. sub elns da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 nei om jeg husker riktig.. men hvem bryr tekst er ikke så viktig Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Vanligvis så skulle jeg sagt meg enig... MEN... Det er et MEN Om jeg ikke kan språket så er jeg hjelpeløst avhening av noen småtips om hva som blir sagt =) Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 sant, sant nok.. vent til norsk versjon kommer da er ikke sikker på når jeg Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Om det kommer i det hele tatt er vel spørsmålet her.. Meeen jeg klarer meg jeg.. Man har da andre ressurser Vi venter i spenning Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har tro på at Advent Children kommer til Norge. Den engelskspråklige versjonen kommer hvertfall til USA i begynnelsen av februar, dersom de holder tidsplanen sin. Så da kanskje det er et håp om å få DVD'en til Europa (og Norge) i løpet av våren? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Godt noen av oss er optemistiske Nev =) Jeg har som kjent mine tvil.. MEN det er lov å håpe =) Av en eller annen grunn så har jeg ikke trua på at de holder skjema Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vil dette si at den eneste versjonen nettbutikker har inne nå er den japansk-språklige versjonen uten noen form for tekst? Hmm. Har lenge tenkt å bestille den, men hvis det kommer en mer velegnet versjon til våren, er det vel bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Uten å si meg 100% sikker så tror jeg ikke det finnes noen offisell sub til AC nei :\ Så alt som kan kjøpes er PURE japanask Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg kan selvsagt ikke garantere her at Advent Children faktisk kommer på DVD / UMD til Norge, men selv om Square har skuffet oss før, så har jeg troen på at denne faktisk kommer. Må hvertfall si at Square gjør en kjempetabbe om de ikke gir den ut i Europa. Men det spørs nå om de skjønner det selv... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Som sagt så er det for faen lov å håpe! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg kan selvsagt ikke garantere her at Advent Children faktisk kommer på DVD / UMD til Norge, men selv om Square har skuffet oss før, så har jeg troen på at denne faktisk kommer. Må hvertfall si at Square gjør en kjempetabbe om de ikke gir den ut i Europa. Men det spørs nå om de skjønner det selv... 5275895[/snapback] Vett iallefall at GameZone i Kristiansand har tatt inn den japanske versjonen, og skal ta inn den engelske når den kommer Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er flere butikker her i Bergen som har importert den til en heidunranes pris. 300,- eller noe sånt. Samme utgaven man finner på play.com med japanske og engelske stemmer. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 300,-? Oj. De fleste Advent Children fans vet vel dette allerede, men for sikkerhets skyld... Den britiske DVD'en har til og med norsk tekst. Akkurat nå får du den for ca. £12 (ca. 140,-) inkl. frakt fra amazon.co.uk (siden de trekker fra britisk mva). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Takk _crs_. Du er min skytsengel(om det går an å bruke i denne sammenhengen ). "Lønning" nå, så er den i boks. Lenke til kommentar
robertoA Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 æ e største final fantasy fan azz!! æ har sett filmen på engelsk!!! å æ har ff 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 og x-2 dokker må spill ff7 alle sammen den e driiiiiiiiiiiiiiiitbra!!!! å filmen azz alle mine venner synes ff7 er best i hele deres liv!! så æ annbefale sterkt!! Lenke til kommentar
robertoA Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 æ har ff7 advent children på film! engelsk:) Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) /Leke moderator/ Så fint for deg da. Velkommen til formuet, her skal vi skrive mest mulig korrekt norsk(nynorsk eller bokmål) og ikke dialekt. /Leke moderator slutt/ For å ikke spore helt av: jeg syns filmen var helt grei, tror nok jeg ville verdsatt filmen mer vis jeg hadde spilt spillet før. Endret 7. juni 2006 av master air Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå