Gå til innhold

Final Fantasy Advent Children

Elendil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan selvsagt ikke garantere her at Advent Children faktisk kommer på DVD / UMD til Norge, men selv om Square har skuffet oss før, så har jeg troen på at denne faktisk kommer. Må hvertfall si at Square gjør en kjempetabbe om de ikke gir den ut i Europa. Men det spørs nå om de skjønner det selv... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Jeg kan selvsagt ikke garantere her at Advent Children faktisk kommer på DVD / UMD til Norge, men selv om Square har skuffet oss før, så har jeg troen på at denne faktisk kommer. Må hvertfall si at Square gjør en kjempetabbe om de ikke gir den ut i Europa. Men det spørs nå om de skjønner det selv... :hmm:

5275895[/snapback]

Vett iallefall at GameZone i Kristiansand har tatt inn den japanske versjonen, og skal ta inn den engelske når den kommer :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

æ e største final fantasy fan azz!!

æ har sett filmen på engelsk!!!

å æ har ff 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 og x-2

dokker må spill ff7 alle sammen den e driiiiiiiiiiiiiiiitbra!!!!

å filmen azz alle mine venner synes ff7 er best i hele deres liv!!

så æ annbefale sterkt!!

Lenke til kommentar

/Leke moderator/ Så fint for deg da. Velkommen til formuet, her skal vi skrive mest mulig korrekt norsk(nynorsk eller bokmål) og ikke dialekt. /Leke moderator slutt/

For å ikke spore helt av: jeg syns filmen var helt grei, tror nok jeg ville verdsatt filmen mer vis jeg hadde spilt spillet før. :)

Endret av master air
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...