Nevnarion Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg tror ikke AC er utsatt igjen. De ga oss en offisiell releasedato på E3, som de sa var endelig, og at de ikke ville utsette det mer. Tror ikke de tør å gå tilbake på det de har sagt. Men når vi får den til Europa er vel fortsatt noe usikkert, da vi ikke har fått noen bestemt dato. Bare "innen året er omme". Square Enix har en egen spillmesse nå denne helgen, og da får vi garantert mer nyheter om AC. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nja,njå.. Legg merke til at countdown'n på siden har forsvunnet.. Men de har som du sier aldri bekreftet noen utsettelse.. Men ryktene går ^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Vel, jeg kan jo som alle andre ta feil, jeg kjenner jo ingen som kjenner noen som har en bror som kjenner en som jobber i Square Enix så. Uansett, de bør ikke utsette det mer nå. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Når kommer billetter til salgs? Skal ha de beste plassene i hele salen på premieren Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Billettene kommer nok ikke. I hvertfall ikke her i Norge. Tror muligheten for å få Advent Children på kino her i Norge er minimal. Det skal vel muligens være noe kino-greier i Japan, men det er det eneste. Advent Children kommer rett på DVD. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vel...ser ut til at jeg tok feil. Beklager å si det Swoofah, men du hadde rett. I følge adventchildren.net: "Some sites are reporting that Advent Children's US release date has been pushed back to November. Please note that these are rumors only at this time. Recently when contacting Square-Enix about the release date, we were told that an exact US release date was never announced, but a plan for a release in the same time period, which appears to slightly contradict information released at E3." Vel...dersom dette stemmer, så er det mange som blir skuffa. Jeg har telt ned dagene lenge nå. Bare vel 17 dager igjen. Og plutselig kommer dette! 2 måneder TIL! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vel...dersom dette stemmer, så er det mange som blir skuffa. Jeg har telt ned dagene lenge nå. Bare vel 17 dager igjen. Og plutselig kommer dette! 2 måneder TIL! Er vel bare å skaffe japanske versjonen med engelsk teksting, mye bedre det heh Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Gledermeggledermeggledermeggledermeg!! :!: Seriøst Blir nok en flott film som en kan se igjen og igjen. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Baah. Og jeg som har forhåndsbestilt filmen, og gledet meg grenseløst til September.. Vel, vel.. Har ennå ikke sett trailern, eller (mange) screens. Styrt GODT unna alt av spoilere og informasjon. Skal være blank når jeg setter filmen i DVD-spilleren og trykker play på mitt hjemmokinoanlegg. Dette er den filmen jeg gleder meg desidert mest til av alle filmer framover. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Agres, hvor har du forhåndsbestilt den hen? SBS, ja jeg hadde ikke hatt problemer med å se den japanske versjonen med engelsk tekst, mens spørs hvor enkelt det blir å få tak i den da... Endret 27. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Seff hadde jeg rett Nev;) Men ettersom jeg har sett i ettertid så har counteren kommet tilbake på siden, og jeg tror det var bløff HVOR har du bestilt den hen Agres?!? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Final Fantasy VII er uten tvil tidenes spill. Gleder meg til filmen. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Som dere sikkert har hørt så er filmfestivalen i venezia godt igang, og AC skal ha blitt vist i sin helhet tror jeg.. Det sies at det var trampeklapp når den var slutt =) *AHHHH* (sjekk www.adventchildren.net forumet for mer.) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Som dere sikkert har hørt så er filmfestivalen i venezia godt igang, og AC skal ha blitt vist i sin helhet tror jeg.. Det sies at det var trampeklapp når den var slutt =) *AHHHH* (sjekk www.adventchildren.net forumet for mer.) Woooow Heerlig! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det skal vist komme en review om ikke så mange dagene Dagen nærmer seg folkens!!11!one Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ah *glede seg til review* Jævlig irriterende at den ble utsatt i USA. Men hørte at nesten alle de engelske stemmene var ferdige nå, og det er nå positivt. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har så vanvittig lyst på denne filmen med original tale og engelsk tekst. Håper det blir mulig en gang, på dvd seff. Ellers så gleder jeg meg masse, det nærmer seg nå Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ææææææhh!!11!!one Review er her! Sjekke ut: http://www.final-fantasy.it/venice_redux.html !! Men be warned! De går igjennom filmen fra begynnelse til slutt, så om du ikke vil ha avslørt plottet, og ikke vil høre de største spoilerene, så STYR unna! Nev: Hvor hørte du det med de engelske stemmene? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Altså jeg begynte å lese starten, og ble helt hekta! Styr unna siden, du klarer ikke å rive deg løs!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg var også innom den siden, klarte heldigvis å rive meg løs. Men leste litt på forumet der, og fikk med meg én spoiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå