Gå til innhold

Final Fantasy Advent Children

Elendil

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke AC er utsatt igjen. De ga oss en offisiell releasedato på E3, som de sa var endelig, og at de ikke ville utsette det mer. Tror ikke de tør å gå tilbake på det de har sagt. Men når vi får den til Europa er vel fortsatt noe usikkert, da vi ikke har fått noen bestemt dato. Bare "innen året er omme".

Square Enix har en egen spillmesse nå denne helgen, og da får vi garantert mer nyheter om AC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Vel...ser ut til at jeg tok feil. Beklager å si det Swoofah, men du hadde rett.

I følge adventchildren.net:

"Some sites are reporting that Advent Children's US release date has been pushed back to November. Please note that these are rumors only at this time. Recently when contacting Square-Enix about the release date, we were told that an exact US release date was never announced, but a plan for a release in the same time period, which appears to slightly contradict information released at E3."

Vel...dersom dette stemmer, så er det mange som blir skuffa. Jeg har telt ned dagene lenge nå. Bare vel 17 dager igjen. Og plutselig kommer dette! 2 måneder TIL! :ohmy::no:

Lenke til kommentar

Baah. Og jeg som har forhåndsbestilt filmen, og gledet meg grenseløst til September..

Vel, vel.. Har ennå ikke sett trailern, eller (mange) screens. Styrt GODT unna alt av spoilere og informasjon. Skal være blank når jeg setter filmen i DVD-spilleren og trykker play på mitt hjemmokinoanlegg.

Dette er den filmen jeg gleder meg desidert mest til av alle filmer framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...