Elendil Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Bildenen og traileren ser bra ut. mhm litt tendens av Matrix Vil heller påstå at Matrix har hentet mange (om ikke bare) elementer fra Japan så den påstanden er jeg litt uenig i... Det kan godt hende. Det var ikkje noko negativt i den setningen i FFAC sin retning. Endret 6. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kan nå fortelle at vi har fått en offisiell releasedato for Advent Children i japan. Den er satt til 14. september. Square Enix har bekreftet at alt arbeidet med videoen er ferdig, og det er bare noe av lyden som fortsatt trenger å fikses. De vil legge siste hånd på verket i løpet av juli, og produksjon og promotering vil starte i august. Square har nå lovet helt sikkert at det ikke vil bli flere utsettelser. Yay, kan vi muligens håpe på en Europa-release i løpet av året? Kanskje... http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4843 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Kan nå fortelle at vi har fått en offisiell releasedato for Advent Children i japan. Den er satt til 14. september.Square Enix har bekreftet at alt arbeidet med videoen er ferdig, og det er bare noe av lyden som fortsatt trenger å fikses. De vil legge siste hånd på verket i løpet av juli, og produksjon og promotering vil starte i august. Square har nå lovet helt sikkert at det ikke vil bli flere utsettelser. Yay, kan vi muligens håpe på en Europa-release i løpet av året? Kanskje... http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4843 Eg er heilt sikker at filmen kjem til å ligge under juletreet i år. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Håper den gjør det hos meg også...eller..kommer den før jul så kommer jeg til å kjøpe den med en gang uansett.. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har ventet i minst 2år ass, nu er det på tiden at FFac kommer snart! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 I høst er det to år siden den ble annonsert første gang. På tide at det skjer noe ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvorfor tar det så lang tid? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vel...Square Enix har vel mye å jobbe med, og de vil nok være helt sikre på at de får det til ordentlig denne gangen. Første gang vi fikk se en liten trailer og noen bilder fra AC, høsten 2003, så var den nok på et veldig tidlig stadie. Alt er CG-film vet du, og sånn tar tid om man vil få det til troverdig. Får bare håpe ventetiden er verdt det. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nå har det også blitt "bekreftet" (som i at et nettsted hevder at de har snakket med S-E) at AdventChildren også får en Europeisk lansering! Lanseringsdato er dog litt defus, og er begrenset til "slutten av 2005". Just read this! "Eurogamer has word from Square-Enix that the DVD and UMD formats of Advent Children will be available to the European public "by the end of 2005", adding that they are "doing [their] best to get it out this year". Also, according to Eurogamer's inside sources, there has been no offical word on a UMD launch date as Sony Pictures and Sony Computer Entertainment are still discussing how to handle release dates for the two formats. The two are said to be deciding between a simultaneous launch for the formats or giving one format priority over the other. " Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hm, det er nå bedre enn ingenting. Nå er vi hvertfall enda mer sikre på at vi i det hele tatt får den hit til Europa Du fant tråden ja Swoofah. Hehe, bra det. Som du ser så gjør jeg mitt beste for å holde liv i den Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Etter mye om og men så fant jeg den ja.. Du skulle bare ha link'a den i forrige post Skal prøve å hjelpe deg å holde liv i den! ihvertfall i 2-3 dager til.. Etter det så farer jeg ut i naturen igjen og er vel ikke tilbake før om 2-3uker :\ Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Må si meg spent på DC altså... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har sånne blandede følelser om DC. Er redd det kan floppe helt, og dra med seg hele FF VII sitt rykte i sluken...men på den annen side, så kan det jo faktisk bli bra. Er jo et action-spill, ikke et RPG, og det er jo noe vi ikke er vant til å se fra Square Enix, så...det blir spennende. Håper vi får vite mye mer nå på E3. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ikke for å kopiere eller noe sånt, men jeg har akkurat det samme på følelsen! har på følelsen at det flopper, men vil likevel se og prøve det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 NY AC-TRAILER RETT FRA E3 Gamespot har lagt ut en ny trailer, 2 og et halvt minutt lang. Helt utrolig. Advent Children kommer til USA 13.september 2005. Så traileren nettopp. Dette er himmel. Dette er stort. Og jeg svimer snart av http://www.gamespot.com/psp/rpg/finalfanta...tml?tag=mp_2to9 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Slenger bare på med enda flere screens jeg. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Om det var noen som ikke viste det, så har den offesielle AC siden kommet på engeslk, og er nå iforbindelse med E3-messen blitt oppdatert med traileren som ble vist der.. Sjekk ut: http://na.square-enix.com/dvd/ff7ac/ Videre nev: så ser det ut til at vi MÅ kjøpe DC:) "Square representatives have said that Dirge of Cerberus will have "shocking truths never revealed in the original game." As a bit of a sidenote, on the press release, a tag line has been added: The time has come to cleanse this world. Hunt down the unworthy...and show them no mercy." Gamespot skal ha mer Endret 18. mai 2005 av Swoofah Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 OJ, ja da BØR virkelig DC bli bra. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 http://na.square-enix.com/dvd/ff7ac/ er ENDELIG klar trailer der er drittfeett! må sjekkes Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 AC utsatt? Igjen? rykter florerer om at det nå vil ankomme i oktober.. Square leker med oss! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå