Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Som sagt så er det mange jenter som blir ville i nikkersen av nerder... Ye right... hvilken planet bor de på? Tellus. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hahaha, kjenner den følesen. Jeg får faktisk adrenalin når jeg overklokker. Det er jeg sikker på at mange andre her også får. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Som sagt så er det mange jenter som blir ville i nikkersen av nerder... Også er det nerder som meg som ikke engang forstår flørt når jenter sitter og fikler med håret, retter på undertøyet, og åpner de øverste knappene på blusen rett opp i ansiktet på en... . For å si det som Sunde, "Det ekke lett å verre nerd assa" Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Som sagt så er det mange jenter som blir ville i nikkersen av nerder... Også er det nerder som meg som ikke engang forstår flørt når jenter sitter og fikler med håret, retter på undertøyet, og åpner de øverste knappene på blusen rett opp i ansiktet på en... . For å si det som Sunde, "Det ekke lett å verre nerd assa" kunne ikke vært mer enig :| *snufs* Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 erotisk overklokkingshistorie :!: genialt... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Var jo han som hadde spermet på skjermkortet sitt for en stund siden også da. lo godt når jeg leste det. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Var jo han som hadde spermet på skjermkortet sitt for en stund siden også da. lo godt når jeg leste det. Ehm, er vel ikke meg du snakker om Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Var jo han som hadde spermet på skjermkortet sitt for en stund siden også da. lo godt når jeg leste det. Ehm, er vel ikke meg du snakker om Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Men litt seriøst nå, jeg er ikke denne "han" personen mushi snakker om... Skulle likt å vite hvem det er da... Jeg har derimot vært ganske heldig med skjemkortet mitt også Edit: Ganske artig postcount... 1248 12x4=48 Endret 22. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Men litt seriøst nå, jeg er ikke denne "han" personen mushi snakker om... Skulle likt å vite hvem det er da... Jeg har derimot vært ganske heldig med skjemkortet mitt også Edit: Ganske artig postcount... 1248 12x4=48 Nei, var på en engelsk side, var link på hw-forumet for en tid tilbake. tror ikke han var norsk så slapp helt av Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Var jo han som hadde spermet på skjermkortet sitt for en stund siden også da. lo godt når jeg leste det. fy faen! :!: Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Men litt seriøst nå, jeg er ikke denne "han" personen mushi snakker om... Skulle likt å vite hvem det er da... Jeg har derimot vært ganske heldig med skjemkortet mitt også Edit: Ganske artig postcount... 1248 12x4=48 Nei, var på en engelsk side, var link på hw-forumet for en tid tilbake. tror ikke han var norsk så slapp helt av Prøvde å finne artikkelen, du skulle ikke tilfeldigvis ha en link? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg fant, jeg fant: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread...98&page=1&pp=15 Måte bruke google, kan jo bare lure på hva jeg brukte som søkeord Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Glir roser noe spesielt bra på is a? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 jeg fant, jeg fant: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread...98&page=1&pp=15 Måte bruke google, kan jo bare lure på hva jeg brukte som søkeord HAHA! Beste jeg noensinne har lest :!:. Han fikk jaggu gjennomgå i den tråden han lagde også da... Stakkels gutt, har nVidia-fetisj. Selv foretrekker jeg ATi Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 HAHA Den tråden ble LANG etterhvert så bra, "ehm a "friend" of mine" IKKE avslørende...... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Haha, spermet grafikk-kortet sitt, jaja, det måtte jo skje før eller siden. Får håpe det ikke var et slikt Gainward kort da, et helvete å ta av den svære røde/(nå hvite?) ribba tror jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå