piit Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hold dere on topic nå da. Denne tråden har blitt stengt nok ganger. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ok.. Forresten noen som vet hva tone skal synge på fredag? Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hvis denne tone tråden blir stengt, åpner vi en tråd der man kan diskutere alt som har med å rundt idol! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hvis denne tone tråden blir stengt, åpner vi en tråd der man kan diskutere alt som har med å rundt idol! Men det har vi jo allerede. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ok..Forresten noen som vet hva tone skal synge på fredag? det er i hvert fall en beatles låt, siden det er beatles kveld. Mener å ha lest hva tone skulle synge på vg.no, men orker ikke å sjekke nå så sent på kvelden.... Zzzzzzzzzzzzzzz... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Tone Damli Aaberge synger «Martha My Dear» fra dobbeltalbumet «The Beatles» (The White Album) som kom ut i 1968. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) ..og idol skal liksom være et musikkprogram.. IDOL er et program som skal finne nye, unge idoler. Det er "Pakka" man trenger. Noe jeg mener Tone har. EDIT: Dette har jeg sagt mange ganger nå. Endret 19. april 2005 av pain Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 man må huske på at vinneren kommer man til å se mye av på tv fram i tid. Ja det var nok med kjartan og kurt, denne gangen vil vi ha litt Eye-candy.... Kjartan var jo en flopp da. poenget var at han var mindre pen. Å Tone som er en fryd for øyet bør vinne så jeg slipper å se noe stygt hver gang jeg åpner VG eller se&hør de første ukene etter idol finalen. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Synes det hadde vært fint å kunne fått en idol-vinner som Tone, p.g.a at hun kan utvikle seg til en bedre artist (sangmessig), utseende har hun jo fra før av...hun kommer nok til å bli et friskt pust i "pop-Norge" Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Synes det hadde vært fint å kunne fått en idol-vinner som Tone, p.g.a at hun kan utvikle seg til en bedre artist (sangmessig), utseende har hun jo fra før av...hun kommer nok til å bli et friskt pust i "pop-Norge" Nettopp. Ung, pen og stemme med potensiale. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det siste innlegget jeg ser i denne tråden er fra pain, og det står "=252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //-->" Er ikke første gang det kommer slik i tråder.. Og det hjelper ikke trykke F5.. Flere som vet hva som er gale? Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Det siste innlegget jeg ser i denne tråden er fra pain, og det står "=252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //-->" Er ikke første gang det kommer slik i tråder.. Og det hjelper ikke trykke F5.. Flere som vet hva som er gale? Nei! Dessuten var det der utrolig off topic. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja beklager, jeg ble desp jo. Uansett står det hos meg at nicket mitt er "pain", hehe. Anyway; hvorfor var det ikke IDOL i dag?? Ittno Idol-Tone på oss i dag.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Synes det hadde vært fint å kunne fått en idol-vinner som Tone, p.g.a at hun kan utvikle seg til en bedre artist (sangmessig), utseende har hun jo fra før av...hun kommer nok til å bli et friskt pust i "pop-Norge" Nettopp. Ung, pen og stemme med potensiale. (Vi prøver igjen vi Stine ) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Tone Damli Aaberge synger «Martha My Dear» fra dobbeltalbumet «The Beatles» (The White Album) som kom ut i 1968. Takker Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Idag er idol deltagerne i Sarpsborg Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hva gjør de der? Har gruppesex sikkert, "Rocco og Idolene". *k9s* ...Står sikkert på www.tv2.no vet du . Endret 21. april 2005 av pain Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hva gjør de der? Har gruppesex sikkert, "Rocco og Idolene". *k9s* ...Står sikkert på www.tv2.no vet du . hmhmhm Endret 21. april 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Står ikke på tv2.no så langt mine øyne kan skue. Begynte forresten å bli rimelig OT her, vi husker hvordan det gikk med den forrige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg