ingveh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hmm, lurer på om blink har fått mangen nye medlemmer pga tone?? Skal ikke forundre meg... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hmm, lurer på om blink har fått mangen nye medlemmer pga tone?? Skal ikke forundre meg... Hun fikk i hvert fall meg til å registrere seg der... Hva ellers skal jeg gjøre på fjortishølet blink, hehe . Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hun fikk i hvert fall meg til å registrere seg der... Hva ellers skal jeg gjøre på fjortishølet blink, hehe . Hvorfor gadd du registrere deg der da? Tror du at dere kommer til å bli kjent? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hun fikk i hvert fall meg til å registrere seg der... Hva ellers skal jeg gjøre på fjortishølet blink, hehe . Hvorfor gadd du registrere deg der da? Tror du at dere kommer til å bli kjent? Nah, men ville jo sjekke ut profilen til henne og søstra ;D. Fant jo mange bilder jeg ikke hadde sett før der... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil dere bare at Tone skal vinne pga utseende? Det gjør jeg. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 De fleste er vel mer eller mindre enige om det.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 det er klart! tenk dere selv? david med boyband stemmen og jackson 5 musikken? eller cragdavid... nei huff heller vakre tone med noen halv dårlige pop låter. man må huske på at vinneren kommer man til å se mye av på tv fram i tid. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 man må huske på at vinneren kommer man til å se mye av på tv fram i tid. Ja det var nok med kjartan og kurt, denne gangen vil vi ha litt Eye-candy.... Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Boys. men mener du vel! boys tsssj Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Men hva da? ho ho ha ha.. kom hit så skal jeg vise deg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 man må huske på at vinneren kommer man til å se mye av på tv fram i tid. Ja det var nok med kjartan og kurt, denne gangen vil vi ha litt Eye-candy.... Kjartan var jo en flopp da. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 ..og idol skal liksom være et musikkprogram.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 ..og idol skal liksom være et musikkprogram.. hvem sier det er et musikk program? hvis man ønsker BRA musikk, ser man ikke på Idol! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det som er moro med Idol, er den innledende runden full av helt talentløse, unge, håpefulle... Såklart ingen som ser på Idol for å høre bra musikk.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Såklart ingen som ser på Idol for å høre bra musikk.. Nei, det ville blitt som å se påå Robinson for å se om de overlever på øya. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Folk ser på det nok for å høyre på musikk, ihvertfall voksne personer. Men det er jo underholdning og sjå talentlause folk opptre og det heile blir berre pinlig og komisk. Kurt er bra musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg