Nevnarion Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Tone har jo kjæreste. Hva maser dere etter? Ser jo ut som om de flørter hele tiden og på bildet ser det jo ut som om de skal til å kysse hverandre. Hallo! Det er et jævla bilde. Det er tatt mens de er i bevegelse, og kanskje skal gi hverandre en klem, eller akkurat har gjort det. Det er snakk om et millidels sekund. Og en fotograf som var heldig og fikk et bilde der det faktisk ser ut som de skal gjøre noe helt annet enn det de faktisk gjør. Utrolig hvor du hengte deg opp i det der. Makan! Endret 16. april 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tone er en fin og sjarmerende jente, det hersker det ingen tvil om. Men så spesiell er hun da ikke. Det finnes flere artister som ser like fine ut, og å sitte forran PC'en og sikle etter en jente som allerede er opptatt, blir for dumt etter min mening. Det verste med Idol-konseptet, er at de som ser best ut kommer lengst, og at det er for kommersiellt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 har hørt flere som har mast om søsteren hennes, og at de er kliss like, men jeg har enda ikke sett henne.. er det noen som har et bilde av søsteren til Tone? Nå på countryen var hun en av de beste syntes jeg.. er viktig at det skal være moro å høre på, og det blir det skjelden med alle de balladene... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du så søsteren hennes i publikum etter hun opptrådte. Hun var kliss lik ja. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kliss like er de ikke! Men du kan lett se at de er søstre... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ptv-: Har du noen kjennskap til Tone og hennes søster? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nei, har bare sett bilder. (og møtt Tone da ) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du så søsteren hennes i publikum etter hun opptrådte. Hun var kliss lik ja. samboern min satt og ropte: "der er søstern", men jeg satt med ryggen til og rakk selvsagt ikke å snu meg i tide.. var derfor jeg ba om et bilde Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ptv-: Har du noen kjennskap til Tone og hennes søster? Ja det har eg og søsteren og broren til Eva. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Idol handler da faen ikke om hvem som er finest! Nei, det handler ikke kun om å være finest. Men det handler heller ikke bare om å ha stemmen! Cindy har kanskje en stemme som er hakket hvassere enn Tone's, men Tone ser langt bedre ut, har en helt annen utstrålig, personlighet og det skal jammen ikke mye til for å se at Cindy er en av de mer slitne knivene i skuffen. Jeg mener Tone har "pakka" som trengs for å vinne "Idol". EDIT: Tone - Jolene Syntes personlig hun klarte seg veldig bra i countrysjangeren for å være "nybegynner" innen dette (hun klarte overgangene (husker ikke fagordet ) bra) . Endret 17. april 2005 av pain Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ho hadde: feel, flow groove riktige beeats og alt det der Endret 17. april 2005 av 13Marius37 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 På idoltone.tk ligger det nå endel nytt i medie-avd., bla. cowboyfilmen fra onsdag og Tone - Jolene (film og sangen) Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 søsteren til tone heiter Tale trur eg Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) søsteren til tone heiter Tale trur eg Ja, det vet da alle . EDIT: Det står på blink, og i div. intervjuer/info. Endret 17. april 2005 av pain Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 gi meg direkte url til tones og tales blink profil da..... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tone Tale Må være innlogget for å se de da.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Sånn ser altså Tale ut... Tatt fra blink-profilen. Temmelig grell kvalitet da men . Ser jo ikke så verst ut hun heller da... EDIT: :O Var et bilde av Tone i profilen til Tale, som jeg ikke har sett før gitt: http://blink.dagbladet.no/user/files/t/ta/tale/Tone.bmp Og enda et: http://blink.dagbladet.no/user/files/t/ta/...etleog_Tone.jpg Og eeeenda et: http://blink.dagbladet.no/user/files/t/ta/tale/Tone.jpg Endret 18. april 2005 av pain Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Da sier vi god jul til Tone. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hmm, lurer på om blink har fått mangen nye medlemmer pga tone?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg