13Marius37 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ja, da bestemte jeg meg for å starte opp Tone D. Aaberges diskusjons post nummer 2 siden den andre ble stengt! Grunnet mye offtopic og drittslenging. Prøv å hold deg på et saklig nivå. Følg retningslinjene og nettiketten Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 "jaok" Tone er fin, jeg håper hun vinner Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Vil dere bare at Tone skal vinne pga utseende? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bilde fra vg.no ser ikke dette øyeblikket litt magisk ut? (Tone og klysa, altså) Lenke til kommentar
chil Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Kranglehumør: det er faktisk post nr 3, jeg hadde den første.. den ble også stengt etter ei lita stund Topic: kan noen legge ut tones prestasjon fra i går? Endret 16. april 2005 av chil Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) HeHe litt merkelig bilde Sorry, har ikke tvkort på denna pcn, så får ikke tatt opp noe Endret 16. april 2005 av 13Marius37 Lenke til kommentar
piit Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 I går var vel kanskje ikke hennes beste prestasjon sangmessig, selv om det ikke var dårlig. Men hun så jo seff veldig bra ut. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nei, jeg vil ikke at Tone skal vinne p.g.a utseende. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nei!!! Hu er ikke pen og hu synger ikke så veldig bra! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bilde fra vg.noser ikke dette øyeblikket litt magisk ut? (Tone og klysa, altså) Fy faen ta han idioten!!! Jaja, nå skal ikke jeg starte off-topic prat her. Tone så utrolig fin ut på Idol i går i det skjørtet Fikk litt hjerteflimmer . (Er det ikke hjerteflimmer det kalles når du f.eks hører en sinnsykt fin sang og blir drit glad? hmm.. kjente hjertet inni meg bevege på seg iallfall) da jeg så henne på refrenget i det skjorta hennes gikk litt opp og litt av magen syntes... ohhhh.. litt vanskelig å beskrive det, men dere skjønner det sikkert. Diggeste jeg har sett på en del dager her Håper at Tone kommer på 2. plass. Hun fortjener å ha det gøy, men hun fortjener ikke å få TV2 som manager i hele karrieren sin. Sånn som Kurt det... han hadde gjort det mye bedre alene. Eller tar jeg helt feil Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bilde fra vg.noser ikke dette øyeblikket litt magisk ut? (Tone og klysa, altså) Jeg sier bare: Fy faen hvor sjalu en del av dere er. Er det måte på?? Dessuten var det her, Tone er fin, jeg håper hun vinner en kommentar jeg lo godt av. Idol handler da faen ikke om hvem som er finest! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Jeg sier bare: Fy faen hvor sjalu en del av dere er. Er det måte på?? Sjalu ja .. det kan du trygt si. Tone fortjener noe bedre enn han. Jeg innrømmer at jeg er sjalu. Blir jo det når jeg vet at jeg er bedre enn han dusten. EDIT: Jeg bruker hvertfal ikke brunkrem, maskara og pudder i trynet og tror jeg er kul og kjekk og hardragetpåalt. Endret 16. april 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tone har jo kjæreste. Hva maser dere etter? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Tone og Cindy er begge VELDIG pene, men på syngingen tok Cindy kaka. Tragisk at hun gikk ut, da jeg mener hun er den eneste med stort nok talent i år. EDIT: Beklager, jeg skal ikke være den som gjør at tråden sporer av. Tone er kjempeflink hun Endret 16. april 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tone har jo kjæreste. Hva maser dere etter? Hvis Tone har kjæreste så er jeg glad jeg ikke er han for da hadde jeg dratt på Idol neste fredag og dratt Christian av scenen på direkten og trøkka kameraet opp i ræva hans. Ser jo ut som om de flørter hele tiden og på bildet ser det jo ut som om de skal til å kysse hverandre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Er det ikke Jorun og Christian som flørter, da? Tror neppe at Tone og Christian kysser, og spesielt ikke foran kamera. Men et kyss på kinnet er vel normalt for venner? Yup. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tone har jo kjæreste. Hva maser dere etter? Skulle akkurat til si det samme. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tone har jo kjæreste. Hva maser dere etter? Skulle akkurat til si det samme. Ja? Det kan fort endre seg når klysa er med i bildet. Hun fortjener noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg