Gå til innhold

PC X800PRO VIVO kortene på Netshop er gull!

ADT

Anbefalte innlegg

Er det ikke sånn at korta klokker dårligere når alle pipsa er aktivert. Uansett veldig fin klokk på minnet, så det blir sikkert bra til slutt likevel. :)

Kjernen har en tendens til å falle et par MHz jo, men minnet bør ikke endre egenskaper... Så fort jeg får slengt på en vannblokk blir nok saken biff uansett ;)

edit: feil bilde, hehe

post-23-1113671365_thumb.jpg

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Offtopic: Hu dama var bare nasty.

Ontopic: Sikkert bare du som har flaks med kortet ditt.

Fullt mulig, men om det fungerer som med prosessorer er jo ikke godt å si, kanskje PowerColor en periode har vært litt sløve på å spare de beste brikkene, evt. har gått tom for de "dårligste"

Offtopic: Smak-Sak

post-23-1113672386_thumb.jpg

Endret av ADT
Lenke til kommentar

hallo, en av de grunnene er kansje minnet ditt :thumbup:

når du har Corsair 4400 kort så er du omtrent garantert gode klokk med ellers gode specs, men det beste klokke ram er nok 3700 ram, har bedre timings osv, men ellers nice klokk! og ikke enable de siste pipelines, varme... som tideligere sakt!

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
flere pipelines = mer varme, så du skal ikke se bort ifra at du får dårligere klokk når du åpner de siste 4 pipelinesene.

Som sagt skal jeg slenge på en vannblokk, denne kjøler RAM'en også, jeg tror nok det ordner seg ;). Uansett vil de siste pipene gi meg en bedre score enten klokken går ned eller ikke...

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...