Cl3v3land Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg TerraTec Cinergy 400 TV-kort og prøver å ta opp analogt tv-signal med det. Kvaliteten på lyd og bilde er grei bortsett fra at det plutselig hakker noen grå/hvite strek på bildet. Spesielt når det blir mye bevegelse. Jeg har prøvd flere opptaksprogrammer, men problemet er der uansett. Selv når jeg ser live-tv. Det eneste som fungerer for å få det bort er å skru ned oppløsningen på bildet, men da blir vitsen heller borte. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kortet har noen svakheter, å jobbe med pcen samtidig mens du ser eller recorder blir det ikke fult så bra. Lenke til kommentar
Cl3v3land Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 vet, har prøvd å avslutte alle programmer og bare kjøre tv. Bildet kjører glatt og fint, men likevel får jeg disse strekene på bildet inniblandt. Problemet øker drastisk når jeg kjører i RGB555 format, men blir bedre i YUY2 og enda bedre i YU12, men da får jeg ikke tatt opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå