Gå til innhold

Hjelp med warrior build

Anbefalte innlegg

Ja har begynt å få talent points nå og er usikker på hvor de skal puttes, så lurte på om dere "hardcore" warriors kunne hjulpet meg litt, har hørt at i starten er det lurt å gå arms/fury også mot end game/lvl 60 så er det lurt å specce om til Protection eller noe.

Men uansett, jeg hadde satt stor pris på litt hjelp :)

Er nemlig helt blank...

Edit: Hadde også vært fint om dere kunne fortalt hvilken talents jeg skulle starta med også, sånn at det blir lettest mulig å lvl for meg :)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"The Mortal Strike Build"

Arms Talents: 31

Deflection - 5/5

Improved Rend - 3/3

Tactical Mastery - 5/5

Improved Charge - 2/2

Improved Overpower - 2/2

Deep Wounds - 3/3

Anger Management - 1/1

Impale - 2/2

Axe/Sword/Two-Handed Specialization - 5/5

Improved Hamstring - 1/2

Sweeping Strikes - 1/1

Mortal Strike - 1/1

Fury Talents: 20

Cruelty - 5/5

Improved Demoralizing Shout - 5/5

Piercing Howl - 1/1

Improved Battle Shout - 4/5

Enrage - 5/5

Kopiert fra Amerikanske WoW forumet, syns den så veldig fin ut, også kansje respeccer man til protection og sånt når man skal tanke i end game instancer eller lignende?

Hva mener dere?

Lenke til kommentar

2Hander om du skal PvP'e og soloe... Dual Wield med warrior er bevist ikke effektivt... Jeg dual wielder en sjelden gang om jeg må få opp 1hander skillet for å tanke.. (bruker 2hander i soloing og pvping så 1hander skillet går sakte opp) Går mye fortere å trene opp et skill med dual wield :)

Lenke til kommentar

Og siden jeg da kaster fra meg sjoldet, blir jeg ikke mye mer sårbar da? får akkurat nå bruker jeg one hand sword og et sjold.

Får vel finne meg et two hand våpen jeg sånn at jeg får opp skillen og får sett hvordan det er.

Også lurte jeg på, hvor kan jeg trene two handed?

Lenke til kommentar
Og siden jeg da kaster fra meg sjoldet, blir jeg ikke mye mer sårbar da? får akkurat nå bruker jeg one hand sword og et sjold.

Får vel finne meg et two hand våpen jeg sånn at jeg får opp skillen og får sett hvordan det er.

Også lurte jeg på, hvor kan jeg trene two handed?

Du bør bruke One-Handed + Skjold i noen situasjoner og Two-Handed i andre...

Lenke til kommentar
Fjern imp hamstring, Bruk 5x Twoh spec og 5x i axe/polearm spec(Crit chance=all i pvp) Ikke vits med imp hamstring når du har Piercing howl som slower like mye på samma range.. :) (samme rage og)

Fant ut at det er puttet 1 point i imp hamstring fordi du trenger 30 points i arms får å få Mortal strike.

Så jeg er tror jeg er fornøyd med denne builden her så lenge så får jeg respecce senere vis det skulle skje noe drastisk.

Dere er forsatt velkommene til å komme med tips/kommentarer til builden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...