King-Nothing Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har tenkt å bestille en Pioneer DEH-P7600MP fra USA pga lav pris. Er det noen forskjell på den spilleren, og den man kjøper her i landet? Mener å ha lest at den kun har oddetall på radioen. Stemmer dette? Er det noen andre forskjeller? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis du hadde lagt ut en link til den tråden du starta på Lyd og bilde> audio>, hadde det vært lettere å komme med rettelser og tips, men da gjør jeg det jeg Link til lik tråd på Lyd og bilde> Audio> Mvh Pluggen Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Burde kanskje ha gjort det ja...Sorry. Var vel igrunn her den posten skulle, og ikke i den andre kategorien jeg postet i. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har en bil stereo ifra USA.. På Radion der så har du kun 105.3, 105.5, 105.7 osv.... mangler noen stasjoner. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det er som det står i den andre posten, at amerikanske radioer har oddetalls-tuner... De får som noen nevte der, ferdig ombygd fra megabillig... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Om man velger den vanlige modellen fra usa så er prisen samme eller billigere i Norge. Om man velger billigmodellen med oddetallsradio er det noen kanaler man ikke får inn, samt at den ikke har RDS.. Jeg hadde uten tvil kjøpt en spiller i Norge. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det er som det står i den andre posten, at amerikanske radioer har oddetalls-tuner... De får som noen nevte der, ferdig ombygd fra megabillig... Såvidt jeg vet uten RDS? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det kan godt hende... Så den spilleren som satt i Mustangen til en kamerat (nylig importert) hadde RDS... Var en rå spiller, men husker ikke om det var oddetalls tuner på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå