Hansy Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Etter at jeg fikk et igital kamera i julegave for en stund siden,ble jeg hekta på å ta bilbilder. Jeg tar bilbilder overalt,hvor enn jeg går. Også skulle jeg bare høre,om det er noen aktive bilfotografer her? Sleng gjerne ut et bilbilde du er stolt over Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Flyttes til Bildekritikk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Eneste bilbilde som eg syns ble litt kult er en eg tok av kompisen når han trente på eikås banen. Han trener til å kjøre rally og her tester han ut bilen litt. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Kul ting å være hekta på Er selv hekta på damer, men jeg tar ikke bilde av dem :!: F828 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Et til av samme bilen. F828 Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Eneste bilbilde som eg syns ble litt kult er en eg tok av kompisen når han trente på eikås banen. Han trener til å kjøre rally og her tester han ut bilen litt. http://www.stud.ntnu.no/~anderfo/pics/temp...ture_044_v2.jpg Jeg redigerte litt...bildet var kraftig undereksponert og du burde antakelig zoomet inn litt mer. Endret 17. april 2005 av anderfo Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Det der ble jo dårligere da. Feil farger, og ikke like spennende. Synes JEG da. Endret 17. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 17. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Lotus elise Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Det der ble jo dårligere da. Feil farger, og ikke like spennende. Synes JEG da. Jepp, det var ikke perfekt. Jeg kjørte Ctrl+Shft+L og Ctrl+Shft+B. Med litt bedre tid kunne det blitt bedre, men jeg overlater heller fotografen til å gjøre dette selv med sitt originalbilde.. Jeg synes originalen var altfor mørk, og at det ble litt "stillestående". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Anderfo: Hehe men det var faktisk så mørkt der vi var. Solen var akkurat gått ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå