Gå til innhold

Dømt for voldtekt på en 84årig dame.


Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Ser jeg får litt pepper her. Men så bisarre hendelser ser jeg alltid litt humor i. Det er jo selvføgelig en fæl hendelse. Men det at en 61 år gammel mann, mest sansynlig med store potensproblem, voldtar en 84 år gammel dame, synes jeg bare blir så sykt at det er artig.

Lenke til kommentar
Voldtekt har ingenting med sex gjøre. Det er vold av en veldig grov karakter.

Voldtekt har noe med sex å gjøre jo!

Voldtar man en person, så tvinger man personen til å ha sex med deg.

Jo, men i de fleste tilfellene så tenner overgriperen vel så mye på å true, skremme og skade offeret.

 

Sex`n er bare en del av den totale pakka for å gjøre ydmykelsen komplett.

Er en grunn til at noen land har voldtekt som straff.

Lenke til kommentar
Hehe. Ser jeg får litt pepper her. Men så bisarre hendelser ser jeg alltid litt humor i. Det er jo selvføgelig en fæl hendelse. Men det at en 61 år gammel mann, mest sansynlig med store potensproblem, voldtar en 84 år gammel dame, synes jeg bare blir så sykt at det er artig.

Jeg er enig.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Hadde det vært like festelig om en 10 åring hadde voldtatt en 33åring? Aldersforskjellen er jo like stor.....

 

Beklager, men jeg greier bare ikke å se humoren i dette.

Var jo en 12-13år gammel gutt i England som for en tid tilbake voldtok lærern sin.. Hun var vel sikkert rundt 30-40år. Ikke så veldig festlig nei, men ja, rimelig ekkelt å tenke på å ha sex med en 84år gammel dame uansett situasjon..

Lenke til kommentar

en annen syk ting:

denne mannen har voldtatt en dame, forsøkt å voldta en person under 16 og oppført seg utuktig.

straffen ble 8 års forvaring med 4 års minstetid (han slipper etter 4 hvis han er grei?)...

 

det jaktes på graffitimalere som kun har malt tog (riktignok veldig mange). straffen de får er 4 års fengsel pluss erstatning. regner med en mill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Dette var KVALMT.. Og han har jo en rekke andre voldtekts dommer på seg!!!!

 

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen! Jeg er FOR døds-straff i Norge :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...