Gå til innhold

Hjelp med laptop kjøp

pasc

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg laptop snart. Maskinen skal brukes til internett, skole osv. Jeg veit at jeg ikke trenger noe dyrere enn en maskin til rundt 5000 for disse oppgavene, men jeg vil ha en maskin slik at jeg KAN bruke den til spilling, lan osv. Og slik at jeg slipper å skifte den ut for ofte.

Jeg hadde planlangt å kjøpe laptopen dem solgte på Lidl, men de var utsolgt når jeg kom inn. Jeg leter altså ette noe a là lidl maskinen, til en maks 14000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal kjøpe meg laptop snart. Maskinen skal brukes til internett, skole osv. Jeg veit at jeg ikke trenger noe dyrere enn en maskin til rundt 5000 for disse oppgavene, men jeg vil ha en maskin slik at jeg KAN bruke den til spilling, lan osv. Og slik at jeg slipper å skifte den ut for ofte.

Jeg hadde planlangt å kjøpe laptopen dem solgte på Lidl, men de var utsolgt når jeg kom inn. Jeg leter altså ette noe a là lidl maskinen, til en maks 14000.

Kanskje en dell er noe for deg? =) Eller en Acer 4xxx eller 8xxx serie.

Sjekk de andre emnene her og se om du finner noe intrs :)

Lenke til kommentar

Kjipern, jeg fikk akkurat tak i den før det ble utsolgt. Den er konge bra =) Og ja, prøv å finn noe lignene lidl pcn, den er bra for spilling (Feks CS og sånt) Jobbing er bra også.

Lenke til kommentar

Den veier nesten 3.7 kilo, og er etter det jeg har fått fortalt ikke direkte stillegående. I størrelse er den blant de største 15.4" WS jeg har sett, men ikke ekstrem. Vekten gjør at den føles solid. Åpenbart mye for pengene som desktoperstatter, men er nok ikke noe man drasser rundt på for mye, tror jeg. Acer selv sier at batteritiden er to timer. Etter det jeg fikk fortalt, så var det en drøy halvannen time å hente som standard under vanlig bruk, og ikke mer enn 40 minutter med looping av 3DMark. Da mener jeg batteriet på denne er mest som en nødløsning å regne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...