Gå til innhold

beste pc-kjøp under 14000?

eduus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes det er litt rart at ingen har noe å si om mpx kn1. må jo være noen som har testet den?skjønner ikke helt forskjellen på prossessorene i acer 4602 og mpxkn1 heller. hadde vært bra om noe gadd å forklare!

Endret av eduus
Lenke til kommentar

joda. den ser jo bedre ut. tror de har lik prossesor, men er ikke sikker. kan noen gi meg svar på dette?

ellers så har den bedre skjermkort. så ser det meste likt ut. bortsett fra at aceren har bluetooth.... det har ikke mpx'en.

vet ikke hvordan det er med oppkoblingsmuligheter og slikt. har ikke så mye peiling. så hvis noen har det. vennligst gi meg beskjed....

på forhånd takk

Lenke til kommentar

Joda.

Acer 4602 har en 740 som MPX's sin har. Same procedure from the same prosessor.

Med uten at du har behov for PCI-xpress card eller widescreen skjerm kan du faktisk spare penger på å kjøpe 4502LMi.

For øvrig får du bare PCI-Xpress card på en docking stasjon kalt EZDock

RTP :)

Endret av renpeder
Lenke til kommentar

740 er prosessornummeret som Intel har gitt Pentium M prosessorene. 740 = 1,73GHz.

Ja skjermkortet i MPX er bedre, men dersom du ikke satser på en PCI-xpress løsning kan du jo gå for 9700 skjermkortet som ikke yter så mye dårligere.

Lenke til kommentar

Grensesnittet for skjermkortet. PCI-Xpress er den fornyete standarden fra AGP.

Gidd bare ikke PCI Express. På EZdocken har du også en PCI Express x16 plass som i fremtiden kan brukes til periphale utstyr. Mye høyere båndbredde enn Cardbus.

Endret av renpeder
Lenke til kommentar

ok... :hmm:

men tror allikevel at jeg blåser 13400 på mpx'en. blir ca det etter jeg har konfigurert den ferdig. forskjellen er kun at mpx'en har bedre skjermkort da. og bluetooth...

tror jeg?

slå meg i hodet hvis jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...